ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu


BIP > Komunikat



Ogłoszenie o przetargu na dostawe produktów spożywczych

Kalisz: Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu Numer ogłoszenia: 158938 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Kaliszu, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz, woj. . wielkopolskie, tel. 062 7673016, faks 0627575724. Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpskalisz I .2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu. II .1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu. Realizacja wg. każdorazowego zlecenia w okresie od czerwca 2009 r. – czerwca 2010 r.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.33.00.00-7, 15.89.00.00 -3. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie, II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II .2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 ze zm.), b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych szczegółowo w SIWZ, wg. formuły spełnia ¬nie spełnia.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (podane ceny brutto w załączniku nr 2 obejmują zakup danych produktów u Wykonawcy wraz z transportem do siedziby Zamawiającego), c) oświadczenie Wykonawca spełnia warunki określone wart. 22 ust. ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych (a także wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców ( tj. zamawiających) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisująca ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń może spowodować odrzucenie oferty. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpskalisz. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul.Winiarska 26, 62-800 Kalisz, pok. 92. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Winiarska 26, 62-800 Kalisz., pok. 92. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


strzałka do góry