ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Jana Pawła II


BIP > Komunikat



E-DORĘCZENIA-klauzula informacyjna

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA NADAWCÓW I ODBIORCÓW E-DORĘCZEŃ

ORAZ OSÓB ICH REPREZENTUJĄCYCH

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, zw. dalej RODO) informujemy, że:

 

1.   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Jana Pawła II w Rudzie, Ruda 102, 39-122 Kamionka, z którym można skontaktować się e-mail: sekretariat@dpsruda.pl, lub na adres siedziby.

2.   Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się drogą email: inspektor.odo@onet.pl. we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.

3.   Dane osobowe będą przetwarzane w celu doręczania i odebrania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej - zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1045).

4.   W zależności od treści korespondencji dane przetwarzamy na podstawie:

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w zakresie korespondencji prowadzonej w celu zawarcia czy realizacji umowy, podjęcia działań przed jej zawarciem na Państwa żądanie),

- art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na administratorze),

- art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych ze względów związanych z ważnym interesem publicznym),

- art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, w tym realizowania naszych działań statutowych).

5.   Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom: podmiotom IT u Administraora danych, organom kontroli, podmiotom brakującym dokumentację archiwalną.

6.   Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7.   Dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa, jednak nie dłużej, niż jest to niezbędne i w zakresie koniecznym do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi - ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

8.   Posiada Pani/Pan prawo do:

1)   dostępu do treści swoich danych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

2)   żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

3)   ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

4)   przenoszenia danych,

5)   wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.

9.   Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie podlegają profilowaniu.

Dane nadawców/odbiorców zgromadzone w systemie elektronicznym są publicznie dostępne. Dane osób reprezentujących nadawców/odbiorców otrzymaliśmy od niniejszych instytucji/organów/firm. Podanie danych jest niezbędne do korespondencji.Konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości realizacji celu.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry