BIP > Komunikaty i ogłoszenia
Zapytanie ofertowe nr 1/2025
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
"Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie budowy boksów magazynowych do segregacji surowców wtórnych wraz z placami manewrowymi oraz budowy instalacji antyodorowej"
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie ofertowe nr 1/2025
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Konkurs na zastępstwo na stanowisko Główny Ksiegowy ZGZK
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
dot. zapytania ofertowego nr 2/2024
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Informacja z otwarcia ofert
zapytanie nr 2/2024
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie ofertowe nr 2/2024
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej informuje, iż w związku z unieważnieniem postępowania na zadanie pn." Budowa ścieżek rowerowych na terenie gmin Nieszawa i Waganiec" odwołuje zapytanie ofertowe nr 1/2024 z dnia 06.05.2024r. na zadanie pn. " Pełnienie obowiazków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie budowy ścieżek rowerowych na terenie gminy Nieszawa i Waganiec".
Zapytanie ofertowe nr 1/2024
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Głowny Księgowy ZGZK
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
OGŁOSZENIE O KONKURSKIE
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Plakat
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej zs. w Aleksandrowie Kujawskim z przykrością zawiadamia, iż dziś tj. 03.08.2018r. zmarła Pani Grażyna Oczki – Przedstawiciel do Zgromadzenia ZGZK w latach 2010-2018.Msza Św. pożegnalna odbędzie się 06.08.2018r. w Kościele w Straszewie o godz. 14:30, natomiast pogrzeb odbędzie się na cmentarzu w Chlewiskach (gm. Dąbrowa Biskupia).
Informacje o wynikach naboru
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO ZWIĄZKU GMIN ZIEMI KUJAWSKIEJ
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO ZGZK
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zarząd ZGZK informuje, iż w związku z rezygnacją Pani Joanny Czarneckiej w dniu 2 marca 2017r. ze stanowiska Głównego Księgowego ogłasza kolejny konkurs.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
na stanowisko Głównego Księgowego
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
ZWIĄZKU GMIN ZIEMI KUJAWSKIEJ
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Konferencja pn. "Stopień Wodny Siarzewo - perspektywy rozwoju..."
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
wyniki naboru
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej EKOSKŁAD Sp. z o. o. zs. w Służewie
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zmiana ogłoszenie do BIP - ścieżki ZGZK 2011
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Wyjaśnienie SIWZ - ścieżki rowerowe
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Ogłoszenie i zamówieniu - roboty budowlane - BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMIN NALEŻĄCYCH DO ZWIĄZKU GMIN ZIEMI KUJAWSKIEJ
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Uchwała Nr 283/2010 Składu Orzekającego Nr 9 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 14 grudnia 2009 roku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Uchwała Nr 170/2006 Składu Orzekającego Nr 9 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 27.04.2006 roku
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Treść komunikatu do pobrania w załączniku *doc
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Treść do pobrania w załącznikach w formacie *.pdf
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Treść do pobrania w załącznikach w formacie *.pdf
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
II Konkurs na stanowisko pracy
W związku z niewybraniem kandydata w I Konkursie na stanowisko pracy "Pełnomocnik Zarządu ds inwestycji",
Zarząd Związku Gmin Ziemi Kujawskiej
z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Chopina 4
87-700 Aleksandrów Kujawski
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Pełnomocnik Zarządu ds. inwestycji
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe ( preferowane ekonomiczne lub administracyjne )
2. korzystanie z pełni praw publicznych
3. znajomość procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz praktyczna wiedza dotycząca ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
4. dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office, Excel, internet )
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w zakresie prowadzenia inwestycji i pozyskiwania środków
zewnętrznych
2. preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. sporządzanie dokumentów przetargowych ( SIWZ, ogłoszenia ) i ich weryfikacja we współpracy z Narodowym i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ekofunduszem i innymi instytucjami zarządzającymi funduszami
2. prowadzenie postępowań i dokumentacji przetargowych oraz uczestnictwo
w komisjach przetargowych
3. pozyskiwanie informacji o programach i funduszach unijnych oraz bieżąca analiza możliwości ich wykorzystania
4. przygotowanie niezbędnej dokumentacji i wniosków na zadania przewidziane do realizacji
5. współpraca z gminami i instytucjami w zakresie realizacji zadań statutowych Związku dotyczących infrastruktury technicznej, ochrony środowiska i rozwoju gospodarczego gmin
6. prowadzenie archiwum zakładowego
7. prowadzenie spraw bieżących związanych z obsługą Biura
8. wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącego Zarządu
9. przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej
Warunki pracy i płacy:
1. zatrudnienie na okres próbny z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony
2. wynagrodzenie 2.000,- zł - 2.500,00 zł brutto
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny
2. życiorys- CV
3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
4. wypełniony kwestionariusz osobowy
5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia ( dyplomy, zaświadczenia )
6. kserokopie świadectw pracy
7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności i osiągnięcia
wszystkie ww. dokumenty winny być podpisane przez kandydata
Na liście motywacyjnym należy umieścić opatrzoną podpisem kandydata klauzulę:
,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.10.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U nr 223, poz. 1458)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie związku, pocztą elektroniczną – w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego na adres zgzk@wp.pl lub pocztą na adres siedziby związku z dopiskiem: ,,Rekrutacja Pełnomocnik Zarządu ds. inwestycji ” – w terminie do dnia 13.05.2009 r. do godz. 11:00.
Aplikacje, które wpłyną do siedziby związku po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.biuletyn.abip.pl/zgzk.a.k oraz na tablicy ogłoszeń w biurze związku przy ulicy Chopina 4.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Konkurs na stanowisko pracy "Pełnomocnik Zarządu ds inwestycji".
Zarząd Związku Gmin Ziemi Kujawskiej
z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Chopina 4
87-700 Aleksandrów Kujawski
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Pełnomocnik Zarządu ds. inwestycji
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe ( preferowane ekonomiczne lub administracyjne )
2. korzystanie z pełni praw publicznych
3. znajomość procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz praktyczna wiedza dotycząca ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
4. dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office, Excel, internet )
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w zakresie prowadzenia inwestycji i pozyskiwania środków
zewnętrznych
2. preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. sporządzanie dokumentów przetargowych ( SIWZ, ogłoszenia ) i ich weryfikacja we współpracy z Narodowym i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ekofunduszem i innymi instytucjami zarządzającymi funduszami
2. prowadzenie postępowań i dokumentacji przetargowych oraz uczestnictwo
w komisjach przetargowych
3. pozyskiwanie informacji o programach i funduszach unijnych oraz bieżąca analiza możliwości ich wykorzystania
4. przygotowanie niezbędnej dokumentacji i wniosków na zadania przewidziane do realizacji
5. współpraca z gminami i instytucjami w zakresie realizacji zadań statutowych Związku dotyczących infrastruktury technicznej, ochrony środowiska i rozwoju gospodarczego gmin
6. prowadzenie archiwum zakładowego
7. prowadzenie spraw bieżących związanych z obsługą Biura
8. wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącego Zarządu
9. przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej
Warunki pracy i płacy:
1. zatrudnienie na okres próbny z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony
2. wynagrodzenie 2.000,- zł - 2.500,00 zł brutto
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny
2. życiorys- CV
3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
4. wypełniony kwestionariusz osobowy
5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia ( dyplomy, zaświadczenia )
6. kserokopie świadectw pracy
7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności i osiągnięcia
wszystkie ww. dokumenty winny być podpisane przez kandydata
Na liście motywacyjnym należy umieścić opatrzoną podpisem kandydata klauzulę:
,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie związku, pocztą elektroniczną – w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego na adres zgzk@wp.pl lub pocztą na adres siedziby związku z dopiskiem: ,,Rekrutacja Pełnomocnik Zarządu ds. inwestycji ” – w terminie do dnia 15.04.2009 r. do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do siedziby związku po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.biuletyn.abip.pl/zgzk.a.k oraz na tablicy ogłoszeń w biurze związku przy ulicy Chopina 4.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
w sprawie: wydania opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego przez Zarząd Związku Gmin Ziemi Kujawskiej z/s w Aleksandrowie Kujawskim w projekcie uchwały budżetowej związku na 2008 rok oraz o prawidłowości załączonej prognozy kwoty długu.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Rozstrzygnięcie konkursu na stanowisko Pełnomocnik Zarządu ds. inwestycji nastąpiło w dniu 16.05.2007r. pod przewodnictwem Przewodniczącego Zarządu Związku Pana Andrzeja
Cieśli w obecności następujących Członkowie Zarządu Związku – Pani Wiesławy Słowińskiej – Wójta Gminy Raciążek, Pana Ryszarda Borowskiego – Wójta Gminy Koneck, Pana Andrzeja Olszewskiego – Wójta Gminy Aleksandrów Kujawski, Pana Marka Ziemińskiego – Wójta Gminy Zakrzewo, Pana Piotra Marciniaka - Wójta Gminy Waganiec , Pana Andrzeja Nawrockiego- Burmistrza Miasta Niezszawa.
Zarząd w w/w składzie dokonał otwarcia ofert kandydatów.
Zostały złożone 4 oferty:
1. inż. Tadeusz Brzdęk
zam.ul. Wołuszewska 34 87-720 Ciechocinek
2. mgr inż. Krzysztof Kalitka
zam. Otłoczyn 52 A 87-700 Aleksandrów Kujawski
Po otwarciu kopert Zarząd stwierdził, że wymagania określone w ogłoszeniu spełniają dwie oferty po czym dokonał przesłuchania każdego z kandydatów w wyniku którego wybrano ofertę Pana Krzysztofa Kalitki.
Aleksandrów Kujawski 16.05.2007r.