ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim


BIP > Komunikat



Konkurs na stanowisko pracy

Konkurs na stanowisko pracy "Pełnomocnik Zarządu ds inwestycji".
Zarząd Związku Gmin Ziemi Kujawskiej
z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Chopina 4
87-700 Aleksandrów Kujawski

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Pełnomocnik Zarządu ds. inwestycji


Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe ( preferowane ekonomiczne lub administracyjne )
2. korzystanie z pełni praw publicznych
3. znajomość procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz praktyczna wiedza dotycząca ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
4. dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office, Excel, internet )

Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w zakresie prowadzenia inwestycji i pozyskiwania środków
zewnętrznych
2. preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. sporządzanie dokumentów przetargowych ( SIWZ, ogłoszenia ) i ich weryfikacja we współpracy z Narodowym i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ekofunduszem i innymi instytucjami zarządzającymi funduszami
2. prowadzenie postępowań i dokumentacji przetargowych oraz uczestnictwo
w komisjach przetargowych
3. pozyskiwanie informacji o programach i funduszach unijnych oraz bieżąca analiza możliwości ich wykorzystania
4. przygotowanie niezbędnej dokumentacji i wniosków na zadania przewidziane do realizacji
5. współpraca z gminami i instytucjami w zakresie realizacji zadań statutowych Związku dotyczących infrastruktury technicznej, ochrony środowiska i rozwoju gospodarczego gmin
6. prowadzenie archiwum zakładowego
7. prowadzenie spraw bieżących związanych z obsługą Biura
8. wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącego Zarządu
9. przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej

Warunki pracy i płacy:
1. zatrudnienie na okres próbny z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony
2. wynagrodzenie 2.000,- zł - 2.500,00 zł brutto



Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny
2. życiorys- CV
3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
4. wypełniony kwestionariusz osobowy
5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia ( dyplomy, zaświadczenia )
6. kserokopie świadectw pracy
7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności i osiągnięcia

wszystkie ww. dokumenty winny być podpisane przez kandydata

Na liście motywacyjnym należy umieścić opatrzoną podpisem kandydata klauzulę:
,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie związku, pocztą elektroniczną – w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego na adres zgzk@wp.pl lub pocztą na adres siedziby związku z dopiskiem: ,,Rekrutacja Pełnomocnik Zarządu ds. inwestycji ” – w terminie do dnia 15.04.2009 r. do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do siedziby związku po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.biuletyn.abip.pl/zgzk.a.k oraz na tablicy ogłoszeń w biurze związku przy ulicy Chopina 4.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Załącznik: pobierz plik (Załącznik nr 2 protokol z naboru.doc)
Załącznik: pobierz plik (Załącznik nr 3 ogloszenie o wyniku.doc)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry