ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej


BIP > Komunikat



MOPS.272.11.2020

Ostrów Mazowiecka 02.12.2020 r.

 

 

MOPS.272.11.2020

 

                                                    Zaproszenie do składania ofert

            Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019roku, pozycja 1843 z późniejszymi zmianami )  zgodnie z  art. 4 pkt 8.

 

I.                   Opis przedmiotu zamówienia:

1.      Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonywanie   usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz wykonywanie napraw  konserwatorskich w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej ul. K. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej oraz w Ostrowskim Klubie Senior+, ul. 3 Maja 57, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

2.      Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  oraz w pomieszczeń Ostrowskiego Klubu Senior+ w szczególności:

1)     zamiatanie i zmywanie podłóg oraz odkurzanie wykładzin podłogowych, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów, porządkowanie, zmywanie  łazienek i ich wyposażenia,  utrzymanie czystości w korytarzach, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru, wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc (śmietnika) zgodnie z zasadami segregacji odpadów w każdym pomieszczeniu ww. budynków użytkowanym przez MOPS, co najmniej w każdy dzień, w którym pomieszczenia są użytkowane;

2)  mycie koszy na śmieci, mycie drzwi oraz grzejników, zmywanie glazury w pomieszczeniach kuchennym, łazienkach i wc, co najmniej raz w miesiącu

3)  mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, co najmniej raz na 3 miesiące;

4)  czyszczenie i konserwacja wykładzin podłogowych w tym dywanowych, czyszczenie rolet i żaluzji- co najmniej raz na 6 miesięcy;

5)  wykonywanie drobnych napraw w uzgodnieniu z Zamawiającym;

6)  inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku;

7)  Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przy użyciu środków czyszcząco – dezynfekujących, artykułów czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i zapachowych, przeznaczonych do profesjonalnego użytku;

8)  Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego udostępniania w łazienkach papieru toaletowego, ręczników jednorazowych i mydła w ilości adekwatnej do ilości osób z nich korzystających.

9)  Wykonawca zapewnia wszelkie środki czyszcząco-dezynfekujące, artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne i zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe oraz mydło w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, niezbędne do starannego wykonania zlecenia. Koszty ich zakupu Wykonawca musi uwzględnić w przedstawionej ofercie.

10)            Wykonawca zobowiązuje się   zapewnić niezbędny sprzęt czyszczący: wózki serwisowe, odkurzacze, mopy itp.

11) zamykanie drzwi wewnętrznych (od pomieszczeń biurowych, itp.) i okien po sprzątnięciu pomieszczeń,

12)   otwarcie oraz zamknięcie budynku MOPS;

13)   przestrzeganie obowiązujących przepisów ppoż. i bhp,

14)   przeszkolenia osób wykonujących usługę w imieniu Wykonawcy w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie danych osobowych, przed podjęciem przez nich wykonywania obowiązków służbowych.

3.   Termin wykonania zamówienia: 01.01.2021r. – 31.12.2021r.

4.   Płatności dokonywane będą „z góry” do 15 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc, po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.

5.   Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym.

6.   W celu kontroli wywiązywania się z obowiązku utrzymania czystości Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym przedstawić dokumenty umożliwiające stwierdzenie wywiązywania się z tego obowiązku.

7.   Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić do realizacji zadań wynikających z niniejszej umowy przez cały okres jej obowiązywania co najmniej 1 osoby na podstawie umowy o pracę na 1 etat. Wykonawca zobowiązuje się ściśle przestrzegać w stosunku do tych osób przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, szczególnie norm dotyczących czasu pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy i obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.

II.                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.      O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, czyli:

1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)   posiadają doświadczenie i znajomość specyfiki pracy z osobami niepełnosprawnymi;

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)   kwalifikacje oraz doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia;

5)   dysponują osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia;

6)   ich działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:

a)      osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm);

b)     bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 z późn. zm.);

c)      osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1444), mających trudności w integracji ze środowiskiem;

d)     osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685);

e)      osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876);

f)       osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1666 z późn. zm.);

g)      osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;

h)     osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).

2.      Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 1)- 5) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będące załącznikiem nr 1 do niniejszej oferty.

3.      Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 6) Wykonawca przedstawi oświadczenie dotyczące spełniania klauzul społecznych będące załącznikiem nr 2 do niniejszej oferty.

 

III.              Opis sposobu przygotowania oferty

1.      Informacje ogólne:

1)     W celu prawidłowego przygotowania oferty, Wykonawca  powinien zapoznać się szczegółowo z informacjami zawartymi w Warunkach Postępowania i wypełnić formularz ofertowy ( załącznik).

2)      Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty alternatywnej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez dany podmiot.

3)     Oferta musi być przygotowana w języku polskim.

4)     Ofertę można złożyć jedynie w formie pisemnej, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów

5)     Oferta musi być podpisana (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez Wykonawcę lub jego uprawnionego przedstawiciela albo pełnomocnika. Wszelkie (poprawki, wykreślenia itp.) muszą być parafowane przez w/w osobę/osoby.

6)     W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji uczestnika.

2.      Sposób opakowania i dostarczenia oferty:

1)     Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa  prac konserwatorskich”

lub

2)     Ofertę można przesłać e-mailem na adres: sekretariat@mopsostrowmaz.pl  w formie skanu z podpisami osób upoważnionych, w temacie wiadomości należy wpisać: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa  prac konserwatorskich”.

IV.              Miejsce oraz termin składania ofert

Termin składania ofert do 9 grudnia 2020 r. do godz. 12:00

Miejsce składania ofert: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka lub e-mail: sekretariat@mopsostrowmaz.pl

V.                 Opis kryteriów jakie zastosuje wynajmujący przy wyborze oferty

1.      Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się cenę brutto za 1 miesiąc wykonywania usługi, przedstawioną w formularzu ofertowym.

2.      Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym .

VI.              Informacje o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy

Zawarcie umowy nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, w      terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

           

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

           

Załączniki:

1.      Formularz Oferty

2.      Załącznik nr 1- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3.      Załącznik nr 2- Oświadczenie dotyczące spełnienia kryterium klauzul społecznych


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry