ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej


BIP > Komunikat



Zaproszenie do składania ofert

Zaproszenie do składania ofert

            Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000  zł.. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r.Prawo Zamówień Publicznych ze względu na wartość zamówienia niższą od 130.000 zł. ( Dz.U.2024.1320 t.j.)

 

I.            Opis przedmiotu zamówienia:

1Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonywanie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz wykonywanie napraw  konserwatorskich w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej ul. K. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej oraz w Klubie Senior+, ul. 3 Maja 57, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

 

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  oraz w pomieszczeń Klubu Senior+ w szczególności:

1) zamiatanie i zmywanie podłóg oraz odkurzanie wykładzin podłogowych, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów, porządkowanie, zmywanie  łazienek i ich wyposażenia,  utrzymanie czystości w korytarzach, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru, wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc (śmietnika) zgodnie z zasadami segregacji odpadów w każdym pomieszczeniu ww. budynków użytkowanym przez MOPS, co najmniej w każdy dzień, w którym pomieszczenia są użytkowane;

2)   mycie koszy na śmieci, mycie drzwi oraz grzejników, zmywanie glazury w pomieszczeniach kuchennym, łazienkach i wc, co najmniej raz w miesiącu

3)    mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, co najmniej raz na 3 miesiące;

4)    czyszczenie i konserwacja wykładzin podłogowych w tym dywanowych, czyszczenie rolet i żaluzji - co najmniej raz na 6 miesięcy;

5)    wykonywanie drobnych napraw w uzgodnieniu z Zamawiającym;

6)    inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku;

7)  Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przy użyciu środków czyszcząco – dezynfekujących, artykułów czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i zapachowych, przeznaczonych do profesjonalnego użytku;

8) Wykonawca zapewnia wszelkie środki czyszcząco-dezynfekujące, artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne i zapachowe, worki na śmieci w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, niezbędne do starannego wykonania zlecenia. Koszty ich zakupu Wykonawca musi uwzględnić w przedstawionej ofercie.

9)    Wykonawca zobowiązuje się   zapewnić niezbędny sprzęt czyszczący: wózki serwisowe, odkurzacze, mopy itp.

10)   Zamykanie drzwi wewnętrznych (od pomieszczeń biurowych, itp.) i okien po sprzątnięciu pomieszczeń,

11)   przestrzeganie obowiązujących przepisów ppoż. i bhp,

12)  przeszkolenia osób wykonujących usługę w imieniu Wykonawcy w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie danych osobowych, przed podjęciem przez nich wykonywania obowiązków służbowych.

3.    Termin wykonania zamówienia: 02.01.2026r. – 31.12.2026r.

4.    Płatności dokonywane będą „z góry” do 15 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc, po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.

5.    Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym.

6.    W celu kontroli wywiązywania się z obowiązku utrzymania czystości Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym przedstawić dokumenty umożliwiające stwierdzenie wywiązywania się z tego obowiązku.

7.    Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić do realizacji zadań wynikających z niniejszej umowy przez cały okres jej obowiązywania co najmniej 1 osoby na podstawie umowy o pracę na 1 etat. Wykonawca zobowiązuje się ściśle przestrzegać w stosunku do tych osób przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, szczególnie norm dotyczących czasu pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy i obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.

II.         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.   O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, czyli:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają doświadczenie i znajomość specyfiki pracy z osobami niepełnosprawnymi;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) kwalifikacje oraz doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia;

5) dysponują osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia;

6) ich działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:

 a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997   r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2025.913 t.j. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234));

b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 620 );

c) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U.2025.911 t.j. poz. 127, z 2022 r. poz. 2600 oraz z 2023 r. poz. 818), mających trudności w integracji ze środowiskiem;

d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U.2024.917t.j.)

e) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej( Dz.U.2025.1214 t.j. );

f)  osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 223);

g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;

h) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823). 

2.   Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 1)- 5) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będące załącznikiem nr 1 do niniejszej oferty.

3.   Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 6) Wykonawca przedstawi oświadczenie dotyczące spełniania klauzul społecznych będące załącznikiem nr 2 do niniejszej oferty.

 

III.       Opis sposobu przygotowania oferty

1.   Informacje ogólne:

1) W celu prawidłowego przygotowania oferty, Wykonawca  powinien zapoznać się szczegółowo z informacjami zawartymi w Warunkach Postępowania i wypełnić formularz ofertowy ( załącznik).

2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty alternatywnej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez dany podmiot.

3)   Oferta musi być przygotowana w języku polskim.

4)   Ofertę można złożyć jedynie w formie pisemnej, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów

5)  Oferta musi być podpisana (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez Wykonawcę lub jego uprawnionego przedstawiciela albo pełnomocnika. Wszelkie (poprawki, wykreślenia itp.) muszą być parafowane przez w/w osobę/osoby.

6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji uczestnika.

2.   Sposób opakowania i dostarczenia oferty:

1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa  prac konserwatorskich”

lub

2)  Ofertę można przesłać e-mailem na adres: sekretariat@mopsostrowmaz.pl  w formie skanu z podpisami osób upoważnionych, w temacie wiadomości należy wpisać: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa  prac konserwatorskich”.

 

IV.      Miejsce oraz termin składania ofert

Termin składania ofert do 02 grudnia 2025 r. do godz. 12:00

Miejsce składania ofert: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka lub e-mail: sekretariat@mopsostrowmaz.pl

V.        Opis kryteriów jakie zastosuje wynajmujący przy wyborze oferty

1.  Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się cenę brutto za 1 miesiąc wykonywania usługi, przedstawioną w formularzu ofertowym.

2.  Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym .

 

VI.        Informacje o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy

Zawarcie umowy nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, w      terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.   

Załączniki:

1.   Formularz Oferty

2.   Załącznik nr 1- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3.   Załącznik nr 2- Oświadczenie dotyczące spełnienia kryterium klauzul społecznych.

 

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

/-/ Barbara Szrejber


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry