ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU

Znak sprawy: DPS-2310-1/2023


ZAPYTANIE OFERTOWE


z dnia 15 listopada 2023 roku


Dom Pomocy Społecznej w Radomsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na „dostawę produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”


I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Dom Pomocy Społecznej w Radomsku

Adres do korespondencji: ul. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko

tel. 044/682-08-40, fax 044/682-08-41

e-mail do kontaktu: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl


II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA

Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000.00 zł.

Rodzaj zamówienia: dostawa


III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „produktów mleczarskich” do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Ignacego Krasickiego 138, 97-500 Radomsko w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

2. Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień :

15500000-3- Produkty mleczarskie


3. Dostawa produktów mleczarskich CPV 15500000-3 transportem dostawcy.


4. Dostawa produktów mleczarskich ma być realizowana w oparciu o umowę przygotowaną przez Zamawiającego- załącznik nr 3.


IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.


V KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  • Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena 100 %.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę.

  • Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Wykonawców, którzy złożyli oferty.


VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

  2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.

  3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z drukiem „Formularz ofertowy” stanowiącym załącznik nr 1 oraz „Formularzem cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  5. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.

  6. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć:

  • Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- załącznik nr 1, Formularz cenowy- załącznik nr 2

  • Pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale, bądź notarialnie poświadczonej kopii.

  • Podpisana klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)


7. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z terminem upływu składania ofert.

8. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.


VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Sposób składania ofert:

  • W wersji elektronicznej wyłącznie na adres e-mail: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl (oferta składana w formie elektronicznej musi stanowić czytelny skan podpisanej oferty pisemnej zapisanej w formacie „pdf”). Oryginał oferty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na adres:

Dom Pomocy Społecznej, ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko.

  • W przypadku przesyłek lub złożonych osobiście koperta powinna być oznaczona następująco:

OFERTA NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU W OKRESIE OD 01.01.2024 DO 31.12.2024

2. Termin składania ofert: do dnia 29 listopada 2023 r. do godz. 14:00

3. Oferta Wykonawcy otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana, zostanie odesłana do Wykonawcy.


VIII KLAUZULA INFORMACYJNA- załącznik nr 4



IX INFORMACJE KOŃCOWE

  1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego

          Mariola Kaczmarczyk-Utratna, Marta Makowska

          tel. 044 682 08 40;

          e-mail: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl

  1. Wyniki postępowania Zamawiający upubliczni na stronie internetowej:

https://www.biuletyn.abip.pl/dps_radomsko/ w zakładce: Zamówienia publiczne


Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Formularz cenowy

  3. Umowa dostawy

  4. Klauzula informacyjna RODO





Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry