ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku


BIP > Komunikat



Zapytanie ofertowe na "Kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku"

Radomsko, dnia 2 sierpnia 2022 roku


Znak sprawy: DPS-2310-2/2022


ZAPYTANIE OFERTOWE


Dom Pomocy Społecznej w Radomsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na „Kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.10.2022 r. do 30.09.2023 r.”


I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO


Dom Pomocy Społecznej w Radomsku

Adres do korespondencji: ul. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko

tel. 044/682-08-40, fax 044/682-08-41

e-mail do kontaktu: dps_radomsko@wp.pl


II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA


Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000,00 zł. Rodzaj zamówienia: dostawa


III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego symbol E (sprzedaż wraz z usługą dystrybucji) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Ignacego Krasickiego 138, 97-500 Radomsko w okresie od 01.10.2022 r. do 30.09.2023 r.

2. Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień :

09123000-7 – gaz ziemny,

65200000-8 – przesył gazu.

3. Dostawa gazu ziemnego do obiektu przy ul. I. Krasickiego 138 w Radomsku musi uwzględnić następujące czynniki:

  • gaz ziemny ma być dostarczony do punktu zdawczo-odbiorczego, w którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącej własnością Zamawiającego,

  • punkt redukcyjno-pomiarowy znajduje się w linii ogrodzenia: Gazomierz UG G16 METRIX

  • nr urządzenia pomiarowego: 02155648

  • adres punktu poboru: Dom Pomocy Społecznej, ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko

  • indywidualny Numer POD: PL0033097635,

  • maksymalny godzinowy pobór paliwa gazowego (Moc umowna) 220 kWh/h,

  • minimalny godzinowy odbiór paliwa gazowego, niezbędny do utrzymania ruchu technologicznego urządzeń gazowych zainstalowanych w obiekcie wynosi 65 kWh/h.

4. Charakterystyka punktu odbioru gazu ziemnego:

  • kocioł gazowy kondensacyjny: VITODENS 200-W Typ B2HA firmy Viessmann o mocy 110 kW

  • kocioł gazowy kondensacyjny: VITODENS 200-W Typ B2HA firmy Viessmann o mocy 110 kW

Łączna moc urządzeń 220 kW

Prognozowane zapotrzebowanie na gaz ziemny od dnia 01.10.2022 r. do 30.09.2023 r.

Okres dostawy gazu

M3

kWh

Październik'2022

4365

48 971

Listopad'2022

5178

58 113

Grudzień'2022

6353

71 192

Styczeń'2023

6850

77 200

Luty'2023

6006

67 435

Marzec'2023

6148

69 165

Kwiecień'2023

4787

54 031

Maj'2023

2629

29 981

Czerwiec'2023

1326

15 082

Lipiec'2023

1326

15 082

Sierpień'2023

1326

15 082

Wrzesień'2023

1681

18 891

Razem:

47 975

540 225


5. Prognozowane zapotrzebowanie na gaz ziemny przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, może więc odbiegać od faktycznego wykorzystania gazu ziemnego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, służy wyłącznie do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego w czasie trwania umowy.

6. Dostawa gazu ziemnego ma być realizowana w oparciu o umowę (umowa kompleksowa) i odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne i Kodeks cywilny oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.

7. Umowę przygotuje Wykonawca z uwzględnieniem warunków przedmiotu zamówienia oraz danych:


Nabywca: Powiat Radomszczański

ul. L. Czarnego 22

97-500 Radomsko

NIP: 772-22-61-699

Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej

ul. I. Krasickiego 138

97-500 Radomsko

8. Wykonawca zobowiązuje się do:

a) złożenia w imieniu własnym i Zamawiającego (Odbiorcy) u Operatora Systemu Dystrybucyjnego zgłoszenia o zawarciu umowy (powiadomienia o zmianie sprzedawcy),

b) reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy,

c) dokonywania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z rozwiązaniem dotychczasowej umowy na kompleksową dostawę paliwa gazowego.

Czynności opisane pod lit. a), b), c) Wykonawca podejmuje niezwłocznie, w terminie umożliwiającym rozpoczęcie dostaw od 01.10.2022 r., mając na względzie konieczność przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.

9. Dostarczony gaz ziemny musi spełniać parametry techniczne i wymogi prawne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.

10. Stawka zaoferowana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia z wyjątkiem:

a)zmiany stawki podatku VAT- wówczas nastąpi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;

b)zmiany stawki podatku akcyzowego- wówczas nastąpi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;

c)zmiany stawek sieciowych taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD)-wówczas nastąpi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do wysokości wynikającej ze zmiany stawek sieciowych.

O wszystkich zmianach cen Wykonawca zawiadomi Zamawiającego.

11. Rozliczenia za dostarczony gaz ziemny i dystrybucję odbywać się będą na podstawie odczytów wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w okresach rozliczeniowych 1 miesiąca. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę. Zapłata należności nastąpi w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.


IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Od dnia 01.10.2022 r. do dnia 30.09.2023 r.


V KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


  1. Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena 100 %.

  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę.

  3. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Wykonawców, którzy złożyli oferty.


VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

  2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.

  3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z drukiem „Formularz ofertowy” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  5. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.

  6. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć:

  • Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- stanowiący załącznik nr 1

  • Aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, zgodnie z wymogami ustawy Prawo energetyczne

  • Podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy- w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, lub aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki- w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.

  1. Pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale, bądź notarialnie poświadczonej kopii.

  2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z terminem upływu składania ofert.

  3. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.



VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT


1. Sposób składania ofert:

  • W wersji elektronicznej wyłącznie na adres e-mail: dpsradomsko.oferty@wp.pl (oferta składana w formie elektronicznej musi stanowić czytelny skan podpisanej oferty pisemnej zapisanej w formacie „pdf”). Oryginał oferty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na adres:

Dom Pomocy Społecznej, ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko.

  • W przypadku przesyłek lub złożonych osobiście koperta powinna być oznaczona następująco:

„OFERTA NA KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E (SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA) DO OBIEKTU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU W OKRESIE OD 01.10.2022 DO 30.09.2023

2. Termin składania ofert: do dnia 12 sierpnia 2022 r. do godz. 14:00

3. Oferta Wykonawcy otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana, zostanie odesłana do Wykonawcy.


VIII KLAUZULA INFORMACYJNA


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) zwanego dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Radomsku. Dane kontaktowe: ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko, tel. 44 682 08 40, e-mail: dps_radomsko@wp.pl

2. Inspektor Ochrony Danych (97-500 Radomsko, ul. I. Krasickiego 138, tel. 44 682 15 91,

e-mail: dps_radomsko_iod@wp.pl

3. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe:

  • na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł.

  • na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym o wartości poniżej 130 000 zł tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy);

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a w dalszej kolejności art. 6 ust. 1 lit. b RODO.


IX INFORMACJE KOŃCOWE


  1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego

Mariola Kaczmarczyk-Utratna, Urszula Słubik, tel. 044 682 08 40;

e-mail: dps_radomsko@wp.pl

  1. Wyniki postępowania Zamawiający upubliczni na stronie internetowej:

https://www.biuletyn.abip.pl/dps_radomsko/ w zakładce: Zamówienia publiczne


Załączniki:

  1. Formularz ofertowy



Załącznik: Zapytanie ofertowe (PDF, 18,0 MB) (Zapytanie ofertowe na Kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.10.2022 do 30.09.2023.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry