ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU

Znak sprawy: DPS-2310-2/2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

z dnia 18 listopada 2021 roku

Dom Pomocy Społecznej w Radomsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na „dostawę produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Dom Pomocy Społecznej w Radomsku
Adres do korespondencji: ul. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko
tel. 044/682-08-40, fax 044/682-08-41
e-mail do kontaktu: dps_radomsko@wp.pl

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000,00 zł.
Rodzaj zamówienia: dostawa

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „produktów mleczarskich” do Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Ignacego Krasickiego 138, 97-500 Radomsko w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2. Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień :

15500000-3- Produkty mleczarskie


3. Dostawa produktów mleczarskich CPV 15500000-3 transportem dostawcy.

4. Dostawa produktów mleczarskich ma być realizowana w oparciu o umowę przygotowaną przez Zamawiającego- załącznik nr 3.

IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.

V KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
  • Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena 100 %.
  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę.
  • Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania Wykonawców, którzy złożyli oferty.

VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
  2. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z drukiem „Formularz ofertowy” stanowiącym załącznik nr 1 oraz „Formularzem cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.
  6. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
  • Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- załącznik nr 1, Formularz cenowy- załącznik nr 2
  • Pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale, bądź notarialnie poświadczonej kopii.
  • Podpisana klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)

7. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Termin związania ofertą rozpoczyna się wraz z terminem upływu składania ofert.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.

VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Sposób składania ofert:
  • W wersji elektronicznej wyłącznie na adres e-mail: dpsradomsko.oferty@wp.pl (oferta składana w formie elektronicznej musi stanowić czytelny skan podpisanej oferty pisemnej zapisanej w formacie „pdf”). Oryginał oferty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na adres:
Dom Pomocy Społecznej, ul. I. Krasickiego 138, 97-500 Radomsko.
  • W przypadku przesyłek lub złożonych osobiście koperta powinna być oznaczona następująco:
OFERTA NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU W OKRESIE OD 01.01.2022 DO 31.12.2022
2. Termin składania ofert: do dnia 02 GRUDNIA 2021 r. do godz. 14:00
3. Oferta Wykonawcy otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana, zostanie odesłana do Wykonawcy.

VIII KLAUZULA INFORMACYJNA- załącznik nr 4

IX INFORMACJE KOŃCOWE
  1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego
          Mariola Kaczmarczyk-Utratna, Urszula Słubik,
          tel. 044 682 08 40;
          e-mail: dps_radomsko@wp.pl
  1. Wyniki postępowania Zamawiający upubliczni na stronie internetowej:
https://www.biuletyn.abip.pl/dps_radomsko/ w zakładce: Zamówienia publiczne

Załączniki:
  1. Formularz ofertowy
  2. Formularz cenowy
  3. Umowa dostawy
  4. Klauzula informacyjna RODO


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry