ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie


BIP > Komunikat



ZAPYTANIE OFERTOWE na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dost

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy leków  oraz innych produktów medycznych i opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, na podstawie recept imiennych  wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w roku 2026.

 

 

I.                    Nazwa i adres zamawiającego

 

Nabywca :        Powiat Mrągowski                               Odbiorca:        Dom Pomocy Społecznej dla

ul. Królewiecka 60A                                                   Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych             11-700 Mrągowo                                                         ul. Młodkowskiego 19

NIP: 742-18-43-662                                                    11-700 Mrągowo

 

II.                  Przedmiot zamówienia

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest (opis przedmiotu zamówienia)

 

Przedmiotem zamówienia jest: stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy leków  oraz innych produktów medycznych i opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, na podstawie recept imiennych  wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w roku 2026.

 

 

2.       Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniona jest Pani Justyna Szambelan tel 89 741 60 66  wew. 25 e-mail dps.administrator@powiat.mragowo.pl , w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-15:00

 

 

III.               Termin wykonania zamówienia

 

  01.01.2026r. – 31.12.2026r.

 

IV.               Warunki udziału w postępowaniu (wymagania zamawiającego)

 

  1. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy leków do DPS, transportem wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 8:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku. Dostawy realizowane będą 2 razy w tygodniu i w razie potrzeb, po zgłoszeniu telefonicznym, Wykonawcy asortymentu leków na podstawie wystawionych recept imiennych, dla podopiecznych DPS, oraz zamówienia indywidualnego dla mieszkańca DPS, złożonego przez przedstawiciela Zamawiającego. W dniu dostawy leków ze zrealizowanych recept zarówno odpłatnych jak i refundowanych przez NFZ /ryczałt, limit, bezpłatne/ oraz zamówień imiennych na podopiecznego zgodnie ze złożonym zamówieniem, Wykonawca ma obowiązek wystawienia i dostarczenia wraz z lekami, zbiorczej Faktury VAT, wystawionej imiennie na mieszkańca zgodnie z wystawionymi receptami i zamówieniami złożonymi przez przedstawiciela Zamawiającego- z wyliczeniem odpłatności za leki.
  2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie Zamawiającego:

- w trybie normalnym do 48 godzin od chwili otrzymania  recept,

- leki na „cito” do …….. godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego,

- leki recepturowe do 24 godzin od chwili otrzymania recepty,

- leki i produkty medyczne oraz opatrunkowe bez recepty na bieżąco zgodnie z zapotrzebowaniem  składanym przez Zamawiającego.

3.       Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym – załącznik Nr 1. Oferent określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z podziałem na odpłatność przez mieszkańca oraz przez DPS. Walutą ceny ofertowej jest złoty polski.

  1. Szacunkowe ilości dostaw w okresie trwania umowy wyszczególnione zostały w formularzu stanowiącym załącznik Nr 2- wykaz leków.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do  zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanych leków w trakcie realizacji  umowy, w zależności od bieżących potrzeb mieszkańców.
  2. Wzór umowy, stanowiący zał. Nr 3 winien być parafowany własnoręcznie lub przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i dołączony do wypełnionego formularza ofertowego.

6.       Wykonawca oświadcza, że leki i produkty lecznicze, będące przedmiotem zamówienia  będą spełniały wymagania jakościowe i obowiązujące normy dla danego leku, że pakowane będą zgodnie z obowiązującymi wymogami i będą zawierały oznaczenie ważności- przy czym termin ważności leku nie może być krótszy niż 3/4 terminu podanego na opakowaniu.

 

V.                 Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty

 

Przy wyborze najkorzystniejszej  oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:

1.       Cena brutto oferty- 95% ,

2.       Dostarczanie laków na cito – 5%

Kryterium CENA /C/ - 95% /1%=1pkt/

 

C=    Cena brutto najniższej oferty  x 95

Cena brutto badanej oferty

 

Kryterium dostarczania leków na cito /LnC/ - 5% /1% = 1pkt/

Zamawiający w tym kryterium przyzna punkty w następujący sposób:

  1. 5 godzin – 1 pkt.
  2. 4 godziny – 2 pkt.
  3. 3 godziny – 3 pkt.
  4. 2  godziny – 4 pkt.
  5. 1 godzina – 5 pkt.

Liczba punktów /P/    P = C + LnC

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i która uzyskała najwyższą liczbę punktów /P/.

 

Załącznik: Wykaz leków (Załącznik 2 - wykaz leków.xlsx)
Załącznik: Wzór umowy (Załącznik 3- wzór umowy.doc)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry