BIP > ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Zapytanie o cenę usług przeglądów i konserwacji urządzeń instalacji systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem oddymiania wydzielonej przeciwpożarowo klatki schodowej, urządzeniami sterującymi i zamykającymi drzwi przeciwpożarowe sprzężonymi z centralą sygnalizacji pożarowej zamontowane w obiekcie oraz utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie w roku 2026.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia, czynności i prace konserwatorskie.
1.Urządzenia przeciwpożarowe:
1) Centralka sygnalizacji pożaru – POLON 4200
2) Optyczna czujka dymu DUR-4043- 81 szt.;
3) Jonizacyjna czuja dymu DIO-4043- 46 szt.;
4) Nadmiarowo-różniczkowa czujka ciepła z izolatorem zwarć TUN-4043- 7 szt.;
5) Ręczny ostrzegacz pożarowy z izolatorem zwarć ROP-4001 - 17 szt.;
6) Drzwi przeciwpożarowe (ewakuacyjne) podłączone do systemu szt. 2
7) System oddymiania wydzielonej przeciwpożarowo klatki schodowej szt.1
1. Usługa konserwacji urządzeń obejmuje :
1) sprawdzenie działania centralki w stanie czuwania i alarmu,
2) wizualne sprawdzenie okablowania,
3) testowanie czujek i przycisków,
4) sprawdzenie awaryjnego źródła zasilania,
5) ogólne oględziny systemu.
2. Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany do dokonywania prac konserwatorskich polegających na:
1) kontroli i konserwacji centralki pożarowej,
2) kontroli i konserwacji linii dozorowych w tym czyszczenie czujek,
3) sprawdzeniu poprawności połączeń w centralkach i liniach dozorowych,
4) sprawdzeniu zadziałania 25% czujek w czasie kontroli konserwacyjnej,
5) sprawdzeniu zadziałania przycisków ROP,
6) sprawdzeniu zadziałania drzwi przeciwpożarowych,
7) niezwłocznym usuwaniu usterek podlegających naprawie w ramach konserwacji .
3. Przez kontrolę i konserwację centrali, linii dozorowych, przycisków ROP i czujek Zamawiający rozumie:
1) odczytanie zawartość pamięci zdarzeń przy użyciu komputera, w celu zorientowania się z przebiegiem pracy centrali;
2) przetestowanie wszystkich lampek sygnalizacyjnych i sygnalizatora akustycznego centrali; - przetestowanie 25 % czujek przy użyciu testera i ręcznych ostrzegaczy zainstalowanych na liniach dozorowych;
3) ocenę wizualną stanu technicznego czujek (stopień zabrudzenia, skorodowania, trwałego zanieczyszczenia) i ręcznych ostrzegaczy pożarowych;
4) sprawdzenie działania połączenia ze Stacją Monitorowania Alarmów;
5) sprawdzenie stanu akumulatorów. (oraz w okresie pierwszej konserwacji na dokonaniu oceny i przedstawieniu zamawiającemu uwag i wniosków odnośnie istniejącego stanu technicznego urządzeń. Przeszkoleniu osób obsługujących centralkę sygnalizacji pożaru).
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac konserwacyjnych raz na pół roku, w dniu roboczym Zamawiającego pomiędzy 700 a 1500, a w innym czasie po uzyskaniu zgody Dyrektora. Za dni robocze Zamawiającego uważa się dni od poniedziałku do piątku.
5. Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania prac konserwacyjnych zapewnia na swój koszt Wykonawca.
6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o usterkach kwalifikujących system sygnalizacji pożaru do naprawy, remontu lub modernizacji, z podaniem przyczyn.
7. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o terminie konserwacji na nr tel. (89) 7416066 wew.25, lub tel. kom. 509723173 co najmniej na 1 dzień roboczy przed jej realizacją.
8. Każdorazowo przed przystąpieniem do prac konserwacyjnych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić zamiar ich realizacji w Dziale Technicznym Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy systemu sygnalizacji pożaru w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego o niesprawności urządzenia.
11. W przypadku, gdy wykonanie przedmiotu umowy nie w pełni odpowiada wymaganiom określonym
w umowie Zamawiający przekaże Wykonawcy uwagi i zalecenia dotyczące wykonania
konserwacji. Termin ewentualnych poprawek zostanie ustalony każdorazowo przez Strony.
12. System sygnalizacji pożaru ujęty umową powinien mieć oddzielną książkę konserwacji. W książce
konserwacji powinny być umieszczone nazwiska pracowników upoważnionych do wykonywania
prac konserwacyjnych.
13. Prace konserwacyjne oraz naprawy powinny być odnotowane w książce konserwacyjnej danego
systemu sygnalizacji pożaru przez pracowników Wykonawcy.
14. Wpis do książki konserwacyjnej powinien zawierać zakres wykonanych czynności oraz jakie zostały
wymienione części i zużyte materiały. Zgodność wykonanych czynności z dokonanym wpisem w
książce konserwacyjnej potwierdza osoba ze strony Zamawiającego na sporządzonym przez
Wykonawcę protokole.
15. Stałe koszty konserwacji i napraw urządzeń przeciwpożarowych ustalone dla obiektu będą
wypłacane w całości tylko w przypadku zapewnienia sprawności całej instalacji, potwierdzonej
zapisami w Książce przeglądów technicznych i kontroli systemu alarmu pożarowego z protokołem z
konserwacji kwartalnej obiektu według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.
16. Materiały pochodzące z wymiany w czasie konserwacji lub naprawy Wykonawca ma obowiązek
każdorazowo rozliczyć z Zamawiającym.
17. Zamawiający zobowiązuje się do :
1) zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu do pomieszczeń,
2) unieruchomienia systemu i zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich w przypadku stwierdzenia stanu zagrożenia dla życia ludzi lub mienia i powiadomienia o powyższym Wykonawcę,
3) zabezpieczenia przed przystąpieniem do remontu pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia stacyjne bądź sygnalizatory pożarowe (czujki, przyciski) przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie o cenę usług konserwacji kotłów w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie w roku 2026.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca konserwacja dwóch kotłowni zlokalizowanych w Mrągowie przy ul. Młodkowskiego 19, na zasadach ustalonych poniżej.
Czynności leżące po stronie Wykonawcy to :
1. Bieżąca konserwacja, która obejmuje
- sprawdzenie stanu napełnienia instalacji wodą,
- sprawdzenie szczelności zaworu kontrolnego instalacji,
- sprawdzenie szczelności instalacji gazowej,
- kontrola działania zaworów bezpieczeństwa,
- kontrola działania STB, TW,
- sprawdzenie palnika,
- przegląd – sprawdzenie stanu urządzeń technologicznych,
- sprawdzenie połączeń w obrębie elementów technologicznych kotłowni,
- sprawdzenie funkcjonowania instalacji nawiewno-wywiewnej w kotłowni,
- sprawdzenie prawidłowości działania regulatora.
Czynności objęte w punkcie 1 wykonywane są jednorazowo w każdym z kolejnych miesięcy kalendarzowych, z zastrzeżeniem terminów wymienionych w poz.3 niniejszego paragrafu.
- Wykonywanie napraw lub wymiany elementów technologii kotłowni odbywać się będzie na podstawie odrębnego zlecenia udzielonego Wykonawcy przez zamawiającego, po uzgodnieniu kosztorysu i oferty z Zamawiającym.
- Wykonanie na zakończenie sezonu grzewczego czynności określonych w poz. 1 oraz dodatkowo czynności :
- czyszczenie odmulacza,
- czyszczenie palnika,
- czyszczenie kotła,
- kontrolę stanu naczynia przeponowego.
Powyższe czynności Wykonawca wykona jeden raz w sezonie grzewczym.,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie o cenę usług konserwacji urządzeń dźwigowych w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie w roku 2026.
l.p.
Typ dźwigu
Numer fabryczny
Ilość przystanków
Cena netto
Cena brutto
1
2
3
4
5
6
1
Dźwig szpitalny 1992 Transliet SGA
55214
4
2
Dźwig osobowy 1992 Transliet OGA
23300
3
3
Dźwig towarowy 1991 Bolęcin PEA2
57994
3
4
Dźwig towarowy 1991 Bolęcin PEA2
57995
3
5
Dźwig towarowy 1991 Bolęcin PEA2
57996
3
x
Wartość usługi razem miesięcznie
Dodatkowe informacje
1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonane usługi.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
ü konserwowania dźwigów w zakresie i w sposób zgodny z :
- dokumentacją techniczno-ruchową (DTR),
- instrukcją obsługi i konserwacji dźwigów elektrycznych,
- przepisami Urzędu Dozoru Technicznego (UDT),
ü utrzymania w ruchu zleconych do konserwacji dźwigów w okresie pomiędzy naprawami,
ü sprawdzenia raz w roku skuteczności działania instalacji przeciwporażeniowej ochronnej dźwigów, sprawdzenia oporności izolacji obwodów elektrycznych dźwigów i wykonania pomiarów,
ü przeprowadzania napraw, remontów i modernizacji,
ü informowania Zamawiającego o usterkach kwalifikujących dźwig do naprawy, remontu lub modernizacji z podaniem przyczyn.
3. Naprawa dźwigu wykonana w związku z podejrzeniem o umyślne zniszczenie będzie podejmowana po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, na podstawie odrębnego zlecenia
4. Wynagrodzenie za konserwację dźwigów przysługuje w wysokości 100 %, jeżeli sprawna i bezpieczna eksploatacja dźwigów odbyła się w ciągu wszystkich dni miesiąca przyjmując, że miesiąc liczy 30 dni. Za każdy dzień postoju dźwigu powyżej 24 godzin od przyjęcia zawiadomienia przez Wykonawcę ustalone wynagrodzenie ulegnie obniżeniu o 1/15 stawki określonej w umowie dla zgłoszonego urządzenia, za dzień postoju liczy się przerwa w ruchu trwająca 1 dzień ( 24 godziny ) od zgłoszenia awarii,
5. Naliczenie należności za wykonane usługi określone następuje w okresach miesięcznych, a za usługi modernizacji i remontu, po ich wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego, ustalonego zakresu prac, należności za części i materiały zużyte do konserwacji lub naprawy dźwigów, Zamawiający zapłaci przy fakturze za konserwacje, wg faktycznie poniesionych, uzgodnionych z Zamawiającym, udokumentowanych kosztów, wynagrodzenie płatne będzie na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, przelewem bankowym w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego.
6. Prace, których wykonanie należy do Zamawiającego, to: konserwacja, naprawa lub wymiana pionu zasilającego obwód siłowy i oświetleniowy dźwigu do rozdzielni głównej w maszynowni oraz pionu oświetlenia szybu w maszynowni, prace murarsko-malarskie związane z konserwacją i naprawami szybu i maszynowni
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Mrągowo, dnia : 11.12.2024r.
Nasz znak:DPS.ADM.271.2.2024
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy leków oraz innych produktów leczniczych i opatrunkowych dla mieszkańców DPS w Mrągowie, na podstawie recept wystawianych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w 2025 rok.
Wpłynęły 3 oferty- kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty była zaoferowana najniższa wartość szacunkowego zamówienia na leki w roku 2025 oraz gwarancja dostarczenia leku na „cito”.
Oferty rozpatrywano w/d wzoru matematycznego
- cena brutto oferty- 95% ,
- dostarczanie laków na cito – 5%
Kryterium CENA /C/ - 95% /1%=1pkt/
C= cena brutto najniższej oferty x 95
Cena brutto badanej oferty
Kryterium dostarczania leków na cito /LnC/ - 5% /1% = 1pkt/
Zamawiający w tym kryterium przyzna punkty w następujący sposób:
1. 5 godzin – 1 pkt.
2. 4 godziny – 2 pkt.
3. 3 godziny – 3 pkt.
4. 2 godziny – 4 pkt.
5. 1 godzina – 5 pkt.
Liczba punktów /P/ P = C + LnC
Zamawiający udzielił zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym i która uzyskała najwyższą liczbę punktów /P/.
Na wykonawcę wybrano:
Cefarm Białystok Spółka Akcyjna ul. Kleeberga 34. 15-691 Białystok – uzyskując najwyższą liczbę punków 100.
Dziękujemy za złożenie oferty
Dyrektor DPS Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zaytanie ofertowe:
Przedmiotem zamówienia jest: stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy leków oraz innych produktów medycznych i opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, na podstawie recept imiennych wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w roku 2025.
Zapraszamy do składania ofert.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Mrągowo, dnia : 25.11.2024r.
Nasz znak:DPS.ADM.271.1.2024
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy leków oraz innych produktów leczniczych i opatrunkowych dla mieszkańców DPS w Mrągowie, na podstawie recept wystawianych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w 2025 rok.
Wpłynęły 4 oferty- kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty była zaoferowana najniższa wartość szacunkowego zamówienia na leki w roku 2025 oraz gwarancja dostarczenia leku na „cito”.
Oferty rozpatrywano w/d wzoru matematycznego
- cena brutto oferty- 95% ,
- dostarczanie laków na cito – 5%
Kryterium CENA /C/ - 95% /1%=1pkt/
C= cena brutto najniższej oferty x 95
Cena brutto badanej oferty
Kryterium dostarczania leków na cito /LnC/ - 5% /1% = 1pkt/
Zamawiający w tym kryterium przyzna punkty w następujący sposób:
1. 5 godzin – 1 pkt.
2. 4 godziny – 2 pkt.
3. 3 godziny – 3 pkt.
4. 2 godziny – 4 pkt.
5. 1 godzina – 5 pkt.
Liczba punktów /P/ P = C + LnC
Zamawiający udzielił zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym i która uzyskała najwyższą liczbę punktów /P/.
Na wykonawcę wybrano:
FARMACJA SPOŁECZNA S.A. ul. Transportowa 20, 15-399 Białystok, Apteka Społeczna ul. Królewiecka 43, 11-700 Mrągowo – uzyskując najwyższą liczbę punków 98,98.
Dziękujemy za złożenie oferty
Dyrektor DPS Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania DPS.ADM.271.01.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy leków oraz innych produktów medycznych i opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, na podstawie recept imiennych wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w roku 2025.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.3.2021
data: 12.12.2023r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy pieczywa w terminie 01.01.2024-31.12.2024 r.
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 20.11.2023r. W sposób następujący: przesyłając do 4 Piekarni z regionu oraz umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
PIEKARNIA TYROLSKA Sp. zo.o., 11-010 Barczewo, Wojska Polskiego 31 NIP 7393871941
1. Wartość zamówienia netto (bez podatku VAT) wynosi 64 063,60 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 0 % wynosi:
64 063,60 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Mrągowo, dnia 20.11.2023r.
Znak postępowania: DPS.ADM.271.03.2023
Zapytanie ofertowe na dostawy pieczywa
dla udzielenia zamówienia poniżej 130 000 złotych, nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w cenach netto i brutto na dostawy pieczywa w terminie od 01.01.2024 do 31.12.2024 roku do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca:
Powiat Mrągowski, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 MrągowoNIP 742-18-43-662
Odbiorca:
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DPS.ADM.271.02.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie
Dostawy artykułów nabiałowych w roku 2024 do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych 11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
DPS.ADM.271.01.2023
Dnia 27.06.2023 r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów higienicznych do siedziby DPS w Mrągowie w terminie 01.07.2023 - 31.12.2023 r.
Zaproszenie do złożenia oferty przesłano w dniu 06.06.2023 do trzech polskich firm zajmujących się dystrybucją artykułów higienicznych oraz dnia 06.06.2023r. umieszczono zapytanie ofertowe na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano do następujących wykonawców:
1) Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
2) Unimed, ul. Głowna 173, 05-200 Stare Grabie
3) Lemar ul. Kołobrzeska 50 10-434 Olsztyn
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena 100 % Najniższą cenę zaproponowała firma:
Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
Tego oferenta wybrano do podpisania umowy
1. Wartość zamówienia netto (bez podatku VAT) wynosi DPS 26311,20 PLN Mieszkańcy 25178,40 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 5 % wynosi: DPS 27680,40 PLN Mieszkańcy 26508,00 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.01.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów higienicznych do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.11.2022
data: 12.12.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów nabiałowych w terminie 01.01.2023-31.12.2023 r.
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 29.11.2022 W sposób następujący: przesyłając do 4 hurtowni nabiałowych z regionu oraz umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, Magazyn nr 22 w Morągu ul. Przemysłowa 8, 14-300 Morąg NIP 722-000-23-29
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 60369,10 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 0 % wynosi: 60369,10 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
DPS.ADM.271.10.2022
Dnia 08.12.2022 r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów higienicznych do siedziby DPS w Mrągowie w terminie 01.01.2023 - 30.06.2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty przesłano w dniu 21.11.2022 do dwóch polskich firm zajmujących się dystrybucją artykułów higienicznych oraz dnia 21.11.2022r. umieszczono zapytanie ofertowe na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano do następujących wykonawców:
1) Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
2) Unimed, ul. Głowna 173, 05-200 Stare Grabie
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena 100 % Najniższą cenę zaproponowała firma:
Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
Tego oferenta wybrano do podpisania umowy
1. Wartość zamówienia netto (bez podatku VAT) wynosi DPS 24527,39 PLN Mieszkańcy 24785,88 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 5 % wynosi: DPS 25818,30 PLN Mieszkańcy 26090,40 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.3.2021
data: 08.12.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy pieczywa w terminie 01.01.2023-31.12.2023 r.
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 24.11.2022 W sposób następujący: przesyłając do 4 Piekarni z regionu oraz umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
PIEKARNIA CUKIERNIA Marek Szabelski ul. Firmowa 1, 11-7110 Piecki
1. Wartość zamówienia netto (bez podatku VAT) wynosi 78 549,04 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 0 % wynosi:
78 549,04 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DPS.ADM.271.11.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie
Dostawy artykułów nabiałowych w roku 2023 do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych 11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
Dostawa artykułów nabiałowych w asortymencie tabela poniżej.
L.p.
Asortyment
PCV 15500000-3- Produkty mleczarskie
JM.
Zapotrzebowanie
roczne
1.
Mleko zwykłe 2%-tłuszczu
L
9125
2.
Mleko b/z laktozy 3,2% 1L
L
548
3.
Śmietana 12%- tłuszczu 400g
L
144
4.
Jogurt naturalny 400g
Szt.
1460
5.
Jogurt owocowy 150g
Szt.
3096
5.
Jogurt naturalny 150g
Szt.
216
6.
Serek wiejski 200g
Szt.
648
7.
Twaróg wiaderko 1kg
kg
120
8.
Serek topiony 100g
kg
56
9.
Ser żółty
kg
36
10.
Mało ekstra / 200g /
kg
36
L.p.
Asortyment
PCV-15400000-2 –Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
JM.
Zapotrzebowanie
roczne
1.
Tłuszcz roślinny do smarowania –zawartość tłuszczu 20% / 500g /
kg
830
2.
Tłuszcz roślinny do pieczenia –zawartość tłuszczu 70%
/ 250g /
kg
34
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.12.2022
Zapytanie ofertowe na dostawy pieczywa
dla udzielenia zamówienia poniżej 130 000 złotych, nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w cenach netto i brutto na dostawy pieczywa w terminie od 01.01.2023 do 31.12.2023 roku do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca:
Powiat Mrągowski, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 MrągowoNIP 742-18-43-662
Odbiorca:
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest:
CPV 15810000-9 –Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
l.p
Asortyment
JM.
Zapotrzebowanie dzienne
Zapotrzebowanie
Od 01.01.2023 do 31.12.2023
1.
Chleb zwykły krojony 500g
kg
7,5 kg
2737
2.
Chleb razowy krojony 500g
kg
7,2 kg
2628
3.
Bułka kajzerka 45g
Szt.
86
31390
4.
Bułka zwykła
Szt.
Na zamówienie
954
5.
Baton wrocławski 200g
Szt.
Na zamówienie
1731
6.
Bułka tarta
Kg.
Na zamówienie
110
7.
Bułka słodka z nadzieniem 50g
Szt.
Na zamówienie
3327
8.
Sernik
kg
Na zamówienie
18
9.
Makowiec
kg
Na zamówienie
18
10.
Ciasto WZ
kg
Na zamówienie
18
11
Biszkopt z owocami i galaretką
kg
Na zamówienie
18
12
Pączki z marmoladą
Szt.
Na zamówienie
190
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.10.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów higienicznych do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest (opis przedmiotu zamówienia)
Artykuły higieniczne( refundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia) dla osób z problemami nie trzymania moczu
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.9.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest (opis przedmiotu zamówienia)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu AGD do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nazwa
Parametry
ilość
1.
Mysz bezprzewodowa z klawiaturą
2
2.
Dysk do archiwizacji
1
3.
Komputer do obsługi jednego programu
1
4.
Komputer do obsługi wielu programów i pracy biurowej
1
5.
Rozdzielacz USB
1
6.
Monitor 8-19 cali
2
6.
Drukarka
Podajnik górny
1
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.1.2022
data: 28.10.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę sprzętu kuchennego do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 12.10.2022 na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie. W terminie do 25.10.2022 do godziny 10:00 wpłynęło 10 ofert.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena.
Z zapytania i kalkulacji cen usunięto pozycje zestaw desek HACCCP ze względu na brak wymiarów desek w specyfikacji, przez co w ofertach przedstawiono różne propozycje nie możliwe do porównania.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
M&M Gastro Sp. z o.o. ul. Owsiana 58A, 40-780 Katowice
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 2 033,17 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 23 % wynosi:
2 500,81 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.7.2022
data: 26.10.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę maszyn kuchennego do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 12.10.2022 na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie. W terminie do 25.10.2022 do godziny 10:00 wpłynęło 9 ofert.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
Serwis Pak Paula Michno ul. Lubelska 8c, 11-700 Mrągowo
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 10 917,50 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 23 % wynosi:
13 428,53PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.1.2022
data: 25.10.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę sprzętu AGD do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 12.10.2022 na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie. W terminie do 25.10.2022 do godziny 10:00 wpłynęło 5 ofert.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
Sklep Audio Video Dariusz Kopka ul. Moniuszki 14B , 11-700 Mrągowo
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 10 970,08 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 23 % wynosi:
13 493,19 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.8.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu AGD do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest (opis przedmiotu zamówienia)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu AGD do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nazwa
Parametry
ilość
1.
Zamrażarka skrzyniowa
z szufladami max 92 cm szerokość
1
2.
Pralka
9 kg wsad
2
3.
Suszarka
9-15 kg
1
4.
Zmywarka
60 cm
4
5.
Lodówka
max 1,5 m
2
6.
Odkurzacz
moc 650 w
1
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.7.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maszyn kuchennych do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.6.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu kuchennego do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest (opis przedmiotu zamówienia)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu kuchennego do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nazwa
Parametry
ilość
1.
wanna stal satynowa z uchwytem
28 l
3
2.
sito z drewnianą rączką
35 cm
1
3.
chochla
1,5l
1
4.
rózga stalowa
45 cm
1
5.
rózga stalowa
55cm
1
6.
rózga
50 cm
1
7.
rózga
60 cm
1
8.
zestaw desek HACCP
2
9.
wózek platformowy
pow rob 66/48 cm
1
10.
garnek wysoki bez pokrywy
50,3 l
1
11.
nóż kuchenny premium HACCP
26 cm do mięsa
2
12.
nóż kuchenny premium HACCP
26 cm do warzyw
1
13.
nóż kuchenny premium HACCP
26 cm do wędlin
2
14.
nóż kuchenny premium HACCP
26 cm do ryb
2
15.
nóż kuchenny premium HACCP
26 cm do drobiu
2
16.
nóż kuchenny premium HACCP
26 cm do nabiału
1
17.
nóż kuchenny ceramiczny
20 cm
1
18.
szufelka kuchenna nierdzewna
0,68 l
3
19.
szufelka kuchenna nierdzewna
0,45 l owalna
1
20.
ostrzałka 2 części ostrzące 1 węglik wapnia, druga ceraminczna
1
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.3.2022
data: 03.10.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wynikach postępowania – zapytanie o cenę na dostawy artykułów nabiałowych w terminie 01.10.2022-30.09.2023 r.
Zaproszenie do złożenia oferty przesłano w dniu 23.09.2022 do 8 hurtowni i producentów nabiału z regionu oraz 26.09.2022 umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano w dniu 23.09.2022 do następujących wykonawców:
1) PHU Max Sp.j. J.G. Harhaj - Biskupiec
2) Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.j - Mrągowo
3) Mona Kontra Sp zoo - Suwałki
4) SPS Handel – Ostrołęka
5) Polmlek – Lidzbark Warmiński
6) OSM Giżycko – Giżycko
7) SM Mlekpol – Mrągowo
8) Mlekovita – Wysokie Mazowieckie
W wyznaczonym terminie do dnia 29.09.2022 r. do godziny 14:00 nie wpłynęła żądna oferta:
W związku z niewpłynięciem żadnej oferty na dostawy nabiału do siedziby DPS – postępowanie zostało unieważnione. Dostawy nabiału do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych decyzją zespołu ds. zamówień publicznych będą odbywały się na podstawie zapytań o cenę produktów nabiałowych oraz tłuszczów roślinnych na dany dzień w hurtowniach z Mrągowa i okolic.
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DPS.ADM.271.5.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie
Dostawy artykułów nabiałowych w terminie od 01.10.2022 do 30.09.2023r. do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
Zapraszamy do składania ofert
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
DPS.ADM.271.4.2022
Dnia 18.05.2022 r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów higienicznych do siedziby DPS w Mrągowie w terminie 01.06.2022 - 31.12.2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty przesłano w dniu 06.05.2022 do dwóch polskich firm zajmujących się dystrybucją artykułów higienicznych oraz dnia 06.05.2022r. umieszczono zapytanie ofertowe na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano do następujących wykonawców:
1) Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
2) Unimed, ul. Głowna 173, 05-200 Stare Grabie
3) Lemar Sklep ul. Grunwaldzka 8, 11-041 Olsztyn
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena 100 % Najniższą cenę zaproponowała firma:
Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
Tego oferenta wybrano do podpisania umowy
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi DPS 20 916,00 PLN Mieszkańcy 23 138,50 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 5 % wynosi: DPS 22 035,30 PLN Mieszkańcy 24 343,90 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.3.2022
data: 16.05.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów nabiałowych w terminie 16.05.2022-31.12.2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 04.05.2022 W sposób następujący: przesyłając do 4 hurtowni nabiałowych z regionu oraz umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano w dniu 04.05.2022 do następujących wykonawców:
1) PHU Max Sp.j. J.G. Harhaj - Biskupiec
2) Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.j - Mrągowo
3) Mona Kontra Sp zoo - Suwałki
4) SPS Handel - Ostrołęka
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
PHU MAX SP J. Harhaj, G. Harhaj ul. Chrobrego 33, 11 – 200 Biskupiec
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 47 481,10 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.4.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów higienicznych do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DPS.ADM.271.3.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie
Dostawy artykułów nabiałowych w terminie od 16.05.2022 do 31.12.2022 do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.1.2022
data: 28.03.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę lamp bakteriobójczych i wirusobójczych, przyjaznych dla człowieka do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 22.03.2022 na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena i parametry ofererowanych lamp bakteriobójczych.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
Energa Oświetlenie Sp. zo.o. ul. Rzemieślnicza 17/19, 81-855 Sopot
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 5952,00 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 23 % wynosi:
7320,00 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.2.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa lamp bakteriobójczych i wirusobójczych, przyjaznych dla człowieka do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca : Powiat Mrągowski Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej dla
ul. Królewiecka 60A Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
11-700 Mrągowo ul. Młodkowskiego 19
NIP: 742-18-43-662 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest (opis przedmiotu zamówienia)
1. Zakup i dostawa lamp bakteriobójczych i wirusobójczych przenośnych - stojących, przyjaznych dla człowieka, które można stosować w obecności ludzi w pomieszczeniu. Charakterystyka lamp - Promieniowanie UV-C nieodwracalnie dezaktywująca bakterie, wirusy, pleśnie, grzyby oraz wszelkie inne drobnoustroje. Zgodna z PN-EN 60601-1, minimum 2 lata gwarancji. Powierzchnia dezynfekowana do 70 m kwadratowych.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.1.2022
data: 21.03.2022r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 09.03.2022 na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oferowanego asortymentu środków ochrony indywidualnej.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
KEJ Polska spółka zo.o. ul. Górczewska 181/310 A, 01-459 Warszawa
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 22 975,00 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 8 % wynosi:
24 913,40 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej do siedziby
Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.3.2021
data: 08.12.2021r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów nabiałowych w terminie 01.01.2022-31.12.2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 12.11.2021 W sposób następujący: przesyłając do 5 hurtowni nabiałowych z regionu oraz umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano w dniu 12.11.2021 do następujących wykonawców:
1) PHU Max Sp.j. J.G. Harhaj - Biskupiec
2) Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.j - Mrągowo
3) Mona Kontra Sp zoo - Suwałki
4) SPS Handel - Ostrołęka
5) Hurtownia Dana – Szczytno
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
PHU MAX SP J. Harhaj, G. Harhaj ul. Chrobrego 33, 11 – 200 Biskupiec
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 53 529,00 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 5 % wynosi: 56 205,45 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.3.2021
data: 06.12.2021r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy pieczywa w terminie 01.01.2022-31.12.2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 05.11.2021 W sposób następujący: przesyłając do 5 Piekarni z regionu oraz umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano w dniu 05.11.2021 do następujących wykonawców:
1) Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski - Piecki
2) PSS Społem – Olsztyn, Mrągowo
3) Piekarnia Gardocki – Mrągowo
4) Piekarnia Tyrolska – Barczewo
5) Piekarnia Cymes – Olsztyn
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
PIEKARNIA CUKIERNIA Marek Szabelski ul. Firmowa 1, 11-7110 Piecki
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 49 533,36 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 5 % wynosi: 51 875,22 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.2.2021
Dnia 22.11.2021 r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy artykułów higienicznych do siedziby DPS w Mrągowie w terminie 01.01.2022 - 31.12.2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty przesłano w dniu 04.11.2021 do dwóch polskich firm zajmujących się dystrybucją artykułów higienicznych oraz dnia 05.11.2021r. umieszczono zapytanie ofertowe na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano do następujących wykonawców:
1) Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
2) Unimed, ul. Głowna 173, 05-200 Stare Grabie
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena 95 % oraz 5% jakość oferowanych produktów.
Najniższą cenę zaproponowała firma:
Farmpol Sp zoo, oddział Olsztyn ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn
Tego oferenta wybrano do podpisania umowy
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi DPS 35 107,20 PLN Mieszkańcy 36 188,40 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 5 % wynosi: DPS 36 943,20 PLN Mieszkańcy 37 992,00 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania DPS.ADM.271.5.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie
Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy leków oraz innych produktów medycznych i opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, na podstawie recept imiennych wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w roku 2022.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DPS.ADM.271.4.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto) i nazwie
Dostawy artykułów nabiałowych w roku 2022 do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Mrągowo, dnia 05.11.2021r.
DPS.ADM.271.3.2021
Zapytanie ofertowe na dostawy pieczywa
dla udzielenia zamówienia poniżej 130 000 złotych, nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w cenach netto i brutto na dostawy pieczywa w terminie od 01.01.2022 do 31.12.2022 roku do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Znak postępowania: DPS.ADM.271.2.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (netto):
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów higienicznych do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
Nasz znak DPS.ADM.271.5.2020
data: 28.05.2021r.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy pieczywa w terminie 01.07.2021-31.12.2021 r.
Zaproszenie do złożenia oferty opublikowano w dniu 14.05.2021 W sposób następujący: przesyłając listownie Pocztą Polską do 5 Piekarni z regionu oraz umieszczono na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej w Mrągowie.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano w dniu 14.05.2021 do następujących wykonawców:
1) Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski - Piecki
2) PSS Społem – Olsztyn, Mrągowo
3) Piekarnia Gardocki – Mrągowo
4) Piekarnia Tyrolska – Barczewo
5) Piekarnia Cymes – Olsztyn
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
PIEKARNIA CUKIERNIA Marek Szabelski ul. Firmowa 1, 11-7110 Piecki
1. Wartość zamówienia (bez podatku VAT) wynosi 19 467,92 PLN
2. Wartość zamówienia brutto z podatkiem od towarów i usług wg stawki VAT 5 % wynosi: 20 450,42 PLN
Dziękujemy Państwu za złożenie oferty
Dyrektor Domu Jolanta Iwanicka
DPS.ADM.271.1.2021
Zapytanie ofertowe na dostawy pieczywa
dla udzielenia zamówienia poniżej 130 000 złotych, nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych zgodnie z art..2 ust.1 pkt.1., zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w cenach netto i brutto na dostawy pieczywa w terminie od 01.07.2021 do 31.12.2021 roku do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca:
Powiat Mrągowski, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 MrągowoNIP 742-18-43-662
Odbiorca:
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest:
CPV 15810000-9 –Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DPS.ADM.271.1.2021
Zapytanie ofertowe na dostawy pieczywa
dla udzielenia zamówienia poniżej 130 000 złotych, nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych zgodnie z art..2 ust.1 pkt.1., zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w cenach netto i brutto na dostawy pieczywa w terminie od 01.07.2021 do 31.12.2021 roku do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
I. Nazwa i adres zamawiającego
Nabywca:
Powiat Mrągowski, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 MrągowoNIP 742-18-43-662
Odbiorca:
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
II. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest:
CPV 15810000-9 –Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy pieczywa w roku 2020r.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty była cena oraz gwarancja stałej ceny w okresie obowiązywania umowy.
Najniższą cenę zaoferowała i na wykonawcę wybrano:
PIEKARNIA CUKIERNIA Anna Kaczmarek, ul. Olsztyńska 1, 11-731 Sorkwity
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy nabiału w roku 2021r.
Wpłynęły 2 oferty:
1. P.H.U. MAX Spółka jawna J. Harhaj, G.Harhaj, Ul. Chrobrego 33, 11-300 Biskupiec.
2. MONA-KONTRA Sp. z o.o. ul. Majora Hubala 6, 15-400 Suwałki
3. SPS Handel Sp zoo ul. Targowa 34, 07-410 Ostrołęka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawy leków oraz innych produktów leczniczych i opatrunkowych dla mieszkańców DPS w Mrągowie, na podstawie recept wystawianych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w 2021 rok.
Wpłynęły 2 oferty- kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty była zaoferowana najniższa wartość szacunkowego zamówienia na leki w roku 2021 oraz gwarancja dostarczenia leku na „cito”.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie ofertowe na dostawy pieczywa
dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 euro w związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, prosimy o ofertę cenową w cenach netto i brutto na dostawy pieczywa w roku 2021 do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie ofertowe na dostawy artykułów nabiałowych
dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 euro w związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych,
zwracam się z prośbą:
o przedstawienie oferty cenowej w cenach netto i brutto na dostawy artykułów nabiałowych w roku 2021 do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych,
ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie ofertowe na dostawy leków
dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 euro,
w związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest: stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy leków oraz innych produktów medycznych i opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, na podstawie recept imiennych wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego w roku 2021.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty, na dostawy pościeli i ręczników jednorazowych dla pracowników DPS w Mrągowie – część III zapytania ofertowego DPS.ADM.271.2.2020. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Pomagajmy Razem”, współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty, na dostawę wyposażenia medycznego DPS w Mrągowie – część II zapytania ofertowego DPS.ADM.271.2.2020. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Pomagajmy Razem”, współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty, na dostawy środków ochrony indywidualnej dla pracowników DPS w Mrągowie – część I zapytania ofertowego DPS.ADM.271.2.2020. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Pomagajmy Razem”, współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Testy na COVID19
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
Zapytanie ofertowe na zakup środków ochrony indywidualnej dla pracowników DPS w Mrągowie, wyposażenia medycznego, pościeli i ręczników jednorazowych, dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 euro w związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień Publicznych
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Pomagajmy razem” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
W związku z licznymi wątpliwościami związanymi z postepowaniem i zadawanymi pytaniami od oferentów do zapytania ofertowego na zakup środków ochrony indywidualnej dla pracowników DPS w Mrągowie, wyposażenia medycznego, pościeli i ręczników jednorazowych, dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 euro w związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo Zamówień Publicznych
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Pomagajmy razem” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z kategorii poniższego zapytanie ofertowego.
Zaznaczamy jednak, że do oceny będą brane oferty tylko wypełnione w całości danej części I,II i III. Oferty które wpłyną niepełne w danej części nie będą brane pod uwagę.
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DOM POMOCY SPOŁECZNEJDLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2019 ROK
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, zgodnie z art.13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986- tekst jednolity.), przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych, jakie przewiduje w 2019r.
L.p.
Przedmiot zamówienia publicznego
Rodzaj zamówienia
(usługa, dostawa,
roboty budowlane)
Przewidywalny tryb
Lub inna procedura udzielania zamówień
Orientalna wartość zamówienia
Przewidywalny termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym
1.
Wykonanie instalacji solarno-fotowoltaicznej dla DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie
Roboty budowlane
Przetarg nieograniczony
400 000,00
III-IV kwartał 2019r.
Zatwierdził Dyrektor DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie
mgr Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DOM POMOCY SPOŁECZNEJDLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2018 ROK
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, zgodnie z art.13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z póżn. Zm.), przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych, jakie przewiduje w 2018r.
L.p.
Przedmiot zamówienia publicznego
Rodzaj zamówienia
(usługa, dostawa,
roboty budowlane)
Przewidywalny tryb
Lub inna procedura udzielania zamówień
Orientalna wartość zamówienia
Przewidywalny termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym
1.
Wykonanie instalacji solarno-fotowoltaicznej dla DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie
Roboty budowlane
Przetarg nieograniczony
400 000,00
III-IV kwartał 2018r.
Zatwierdził Dyrektor DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie
Mgr Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()
DOM POMOCY SPOŁECZNEJDLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Ul. Młodkowskiego 19, 11-700 Mrągowo
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2017 ROK
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie, zgodnie z art.13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z póżn. Zm.), przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych, jakie przewiduje w 2017r.
L.p.
Przedmiot zamówienia publicznego
Rodzaj zamówienia
(usługa, dostawa,
roboty budowlane)
Przewidywalny tryb
Lub inna procedura udzielania zamówień
Orientalna wartość zamówienia
Przewidywalny termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym
1.
Wykonanie instalacji solarno-fotowoltaicznej dla DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie
Roboty budowlane
Przetarg nieograniczony
400 000,00
II-IV kwartał 2017r.
Zatwierdził Dyrektor DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Mrągowie
Mgr Jolanta Iwanicka
Pobierz aplikację do wyświetlania załączników:![]()