BIP > Dostępność > Zapewnienie dostępności
Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno – komunikacyjnej.
Zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku, następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, niezwłocznie o tym poinformujemy. Poinformujemy także, kiedy realizacja wniosku będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie będzie możliwe, zaproponujemy alternatywny sposób dostępu.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej:
tel. 668 265 952,
e-mail: mops@mops.pila.pl,
siedziba: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
Piła ul.Kwiatowa 5Zapewnienie dostępności cyfrowej
Zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej podmiotu publicznego następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, niezwłocznie o tym poinformujemy. Poinformujemy także, kiedy realizacja wniosku będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie będzie możliwe, zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności cyfrowej:
tel. 668 286 824,
e-mail: mops@mops.pila.pl,
siedziba: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
Piła ul.Kwiatowa 5Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno – komunikacyjnej i cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż mailem lub listownie:Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile
ul. Kwiatowa 5, 64-920 Piła
e-mail: mops@mops.pila.pl