ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Gębicach


BIP > PRACA > OGŁOSZENIE O NABORZE



Nabór na wolne stanowisko

 

                                Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gębicach

                                                     ogłasza nabór

                                      na wolne stanowisko urzędnicze

 

Stanowisko: kierownik działu gospodarczego

Komórka organizacyjna: dział gospodarczy Domu Pomocy Społecznej w Gębicach

 

1.   Wymagania niezbędne:

      1)   obywatelstwo polskie,

      2)   wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie wyższe techniczne lub   

            administracyjne,

      3)   pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

      4)   brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane

            z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

      5)   biegła znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, Open Office, Ms 

            Office) i innych urządzeń biurowych,

      6)   znajomość obowiązujących aktów prawnych oraz innych przepisów mających wpływ 

            na sprawy gospodarcze placówki w zakresie finansów publicznych, zamówień  

            publicznych, prawa budowlanego, ustawy o pracownikach samorządowych 

            kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących samorządu  

            powiatowego i funkcjonowania domów pomocy społecznej,

      7)   nieposzlakowana opinia,

      8)   stan zdrowia umożliwiający na wykonywanie pracy na stanowisku kierownika działu,

      9)   minimum 4-letnie doświadczenie stosowne do zakresu wykonywanych zadań na 

            stanowisku. 

    

2.   Wymagania dodatkowe

      1)   umiejętność kierowania zespołem pracowników, 

      2)   umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

      3)   umiejętność analitycznego myślenia,

      4)   dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

            odpowiedzialność, kreatywność, decyzyjność,

      5)   samodzielność w działaniu, odpowiedzialność za powierzone zadania, 

      6)   dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

 

3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      1)   organizowanie pracy i kontrola wewnętrzna pracy działu ( kuchnia, pralnia,  

            pracownicy gospodarczy, kotłownia, transport), 

      2)   nadzór nad prawidłowym stanem technicznym budynków, urządzeń i maszyn oraz 

            prawidłowa ich eksploatacja,

      3)   zabezpieczenie ciągłości działalności Domu od strony techniczno-gospodarczej,

      4)   planowanie, organizowanie, nadzór remontów bieżących i kapitalnych, przeglądów, 

            konserwacji, 

      5)   organizowanie transportu,

      6)   organizowanie i nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w otoczeniu Domu,

      7)   prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, zakupami oraz 

            sprawami żywienia mieszkańców,

      8)   prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska.

 

 

4.   Wymagane dokumenty:

      1)   życiorys (CV),

      2)   list motywacyjny,

      3)   kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

      4)   kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe            

            kwalifikacje, umiejętności, ewentualnie referencje,

      5)   kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

      6)   oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw

             publicznych,

      7)   oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

            ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, *

      8)   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby

            związane z ogłoszonym naborem,

      9)   oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.      

 

5.   W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik           

      zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Gębicach, w   

      rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób         

      niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

6.   Warunki pracy:

      1)   wymiar czasu pracy – 1 etat,

      2)   pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością 

            zawarcia umowy na czas nieokreślony,

      3)   praca biurowa wewnątrz pomieszczenia,

      4)   praca samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji,

      5)   praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

      6)   obsługa urządzeń biurowych,

      7)   wyjazdy służbowe związane z uczestnictwem w szkoleniach i kursach lub innych,

      8)   stanowisko nie jest przystosowane do pracy dla osoby na wózku inwalidzkim,

      9)   przewidywany termin zatrudnienia od 08.01.2026 r. 

    10)   wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy 

            Społecznej w Gębicach, kategoria zaszeregowania XIII od 5 040 zł do 8 100 zł.

 

7.   Termin i miejsce składania dokumentów:

     1.   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście

           w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Gębicach lub za pośrednictwem poczty

           na adres: Dom Pomocy Społecznej w Gębicach, 64-707 Gębice, ul. Kasztanowa 45

           z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko kierownika działu gospodarczego” 

           w terminie do dnia 19.09.2025r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu dokumentów

           do Domu Pomocy Społecznej w Gębicach).

           Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

     2.   Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt 4 ppkt 4 i 5 powinny

           być poświadczone przez kandydata klauzulą „ za zgodność z oryginałem” i własno-

           ręcznym podpisem.

     3.   Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj. list motywacyjny i CV powinny być opatrzone

           klauzulą:

           „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie 

           pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą 

          z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781),

         ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., 

         poz. 1135) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia

        27 kwietnia 2016 r.”

      4. W celu ułatwienia kontaktu z kandydatem prosi się o podanie numeru telefonu i adresu 

          e-mail.

      5. W przypadku osoby nie pracującej wcześniej na stanowisku urzędniczym, w celu 

          teoretycznego i praktycznego przygotowania do należytego wykonywania obowiązków 

          służbowych, pracownik jest kierowany do odbycia służby przygotowawczej; podstawa 

          prawna: art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych   

          (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135). 

 

8.   Postępowanie rekrutacyjne:

      1.   Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie

            lub pisemnie o terminie i miejscu drugiego etapu procedury naboru.

      2.   W drugim etapie naboru przewidziany jest pisemny test wiedzy i/lub rozmowa

            kwalifikacyjna w zależności od ilości zgłoszonych kandydatów.

      3.   Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu

            Informacji Publicznej (www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice/) oraz na tablicy             

            informacyjnej  Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.

 

9.   Termin i zwrot dokumentów

      Dokumenty osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu bądź nie zostały   

      wybrane, są odbierane osobiście przez kandydatów lub będą im odesłane za  

      pośrednictwem poczty za potwierdzeniem odbioru.

 

       *   osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, przedłoży 

            aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

 

 

 

 

                                                             Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gębicach

                                                                          Magdalena Modrak-Czerniewska

 

 

 

 

     Gębice, dnia 02 wrzesień 2025 r.

 

Dane osobowe kandydatów :

1) będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze ,na podstawie art.6 ust.1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,  

2) nie będą udostępniane innym odbiorcom.

 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze 08.2024

                             DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GĘBICACH

                                                         OGŁASZA NABÓR

                                   NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko: administrator

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Gębicach,

                          ul. Kasztanowa 45

                          64-707   Gębice

 

1.      Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie,

2)      wykształcenie wyższe (administracja, prawo, ekonomia itp.) lub wykształcenie średnie i 4-letni staż pracy w administracji publicznej (kierunek wykształcenia powinien pozwolić na skuteczne wykonywanie obowiązków służbowych),

3)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

5)      brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

6)      biegła znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, Open Office itp.) oraz innych urządzeń biurowych,

7)      znajomość przepisów prawa administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz przepisów dotyczących funkcjonowania domów pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego,

8)      dyspozycyjność,

9)      nieposzlakowana opinia.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

1)      poprawne posługiwanie się językiem polskim,

2)      umiejętność redagowania tekstów i pism urzędowych,

3)      umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

4)      wysoka kultura osobista,

5)      dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność,

6)      mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub jednostkach samorządu terytorialnego.

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      prowadzenie sekretariatu (obsługa korespondencji, centrali telefonicznej, urządzeń biurowych, obsługa interesantów),

2)      zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, korespondencji oraz informacji,

3)      opracowywanie i aktualizowanie przepisów wewnętrznych dotyczących m.in. instrukcji kancelaryjnej, archiwizacji,

4)      załatwianie spraw mieszkańców (korespondencja, telefony itp.),

5)      ewidencja skarg i wniosków,

6)      obsługa i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń biurowych, wewnętrznej sieci komputerowej oraz programami zainstalowanymi na komputerach służbowych,

7)      sporządzanie wymaganej dokumentacji, zestawień oraz sprawozdań.

 

4.      Wymagane dokumenty:

1)      życiorys (CV),

2)      list motywacyjny,

3)      kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

4)      kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, umiejętności, ewentualnie referencje,

5)      kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)      oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

8)      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem.

5.      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Gębicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6.      Warunki pracy:

1)      wymiar czasu pracy – 1 etat,

2)      pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony,

3)      praca biurowa wewnątrz pomieszczenia,

4)      praca samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji,

5)      praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

6)      obsługa urządzeń biurowych,

7)      wyjazdy służbowe związane z uczestnictwem w szkoleniach i kursach,

8)      stanowisko nie jest przystosowane do pracy dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

7.      Termin i miejsce składania dokumentów:

1.      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Gębicach lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Dom Pomocy Społecznej, ul. Kasztanowa 45, 64-707 Gębice z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko administratora”  w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Domu Pomocy Społecznej w Gębicach).

2.      Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt 4 ppkt 4 i 5 powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i własnoręcznym podpisem.

3.      Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj. list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),

ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.”.

 

8.      Postępowanie rekrutacyjne:

1.      Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie i miejscu drugiego etapu procedury naboru.

2.      W drugim etapie naboru przewidziany jest pisemny test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.

3.      Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice/) oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.

*osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, przedłoży  pracodawcy aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

 

W przypadku osoby nie pracującej wcześniej na stanowisku urzędniczym, w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania do należytego wykonywania obowiązków służbowych, pracownik jest kierowany do odbycia służby przygotowawczej ; podstawa prawna: art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

 

                                                    Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gębicach

                                                               Magdalena Modrak-Czerniewska

 

Gębice, dnia 9 sierpnia 2024 r.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry