ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Gębicach


BIP > Komunikat



Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

                         DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GĘBICACH

                                                         OGŁASZA NABÓR 

                                   NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko: administrator

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Gębicach,

                          ul. Kasztanowa 45

                          64-707   Gębice

 

1.      Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie,

2)      wykształcenie wyższe (administracja, prawo, ekonomia itp.) lub wykształcenie średnie i 4-letni staż pracy w administracji publicznej (kierunek wykształcenia powinien pozwolić na skuteczne wykonywanie obowiązków służbowych),

3)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

5)      brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

6)      biegła znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, Open Office itp.) oraz innych urządzeń biurowych,

7)      znajomość przepisów prawa administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz przepisów dotyczących funkcjonowania domów pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego,

8)      dyspozycyjność,

9)      nieposzlakowana opinia.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

1)      poprawne posługiwanie się językiem polskim,

2)      umiejętność redagowania tekstów i pism urzędowych,

3)      umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

4)      wysoka kultura osobista,

5)      dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność,

6)      mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub jednostkach samorządu terytorialnego.

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      prowadzenie sekretariatu (obsługa korespondencji, centrali telefonicznej, urządzeń biurowych, obsługa interesantów),

2)      zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, korespondencji oraz informacji,

3)      opracowywanie i aktualizowanie przepisów wewnętrznych dotyczących m.in. instrukcji kancelaryjnej, archiwizacji,

4)      załatwianie spraw mieszkańców (korespondencja, telefony itp.),

5)      ewidencja skarg i wniosków,

6)      obsługa i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń biurowych, wewnętrznej sieci komputerowej oraz programami zainstalowanymi na komputerach służbowych,

7)      sporządzanie wymaganej dokumentacji, zestawień oraz sprawozdań.

 

4.      Wymagane dokumenty:

1)      życiorys (CV),

2)      list motywacyjny,

3)      kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

4)      kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, umiejętności, ewentualnie referencje,

5)      kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)      oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

8)      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem,

9)      oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

5.      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Gębicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

6.      Warunki pracy:

1)      wymiar czasu pracy – 1 etat,

2)      pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony,

3)      praca biurowa wewnątrz pomieszczenia,

4)      praca samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji,

5)      praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

6)      obsługa urządzeń biurowych,

7)      wyjazdy służbowe związane z uczestnictwem w szkoleniach i kursach,

8)      stanowisko nie jest przystosowane do pracy dla osoby na wózku inwalidzkim,

9)      przewidywany termin zatrudnienia od 08.01.2026 r., 

10)  wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy Społecznej w Gębicach, kategoria zaszeregowania XI od 4 870 zł do 7 500 zł.

 

7.      Termin i miejsce składania dokumentów:

1.      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Gębicach lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Dom Pomocy Społecznej, ul. Kasztanowa 45, 64-707 Gębice z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko administratora”  w terminie do dnia 08.12.2025 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Domu Pomocy Społecznej w Gębicach). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

2.      Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt 4 ppkt 4 i 5 powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i własnoręcznym podpisem.

3.      Wymagane dokumenty aplikacyjne, tj. list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),

ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.”.

4.      W celu ułatwienia kontaktu z kandydatem prosi się o podanie numeru telefonu i adresu e-mail.

5.      W przypadku osoby nie pracującej wcześniej na stanowisku urzędniczym, w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania do należytego wykonywania obowiązków służbowych, pracownik jest kierowany do odbycia służby przygotowawczej; podstawa prawna: art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Z 2024 r., poz. 1135).

 

8.      Postępowanie rekrutacyjne:

1.      Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie i miejscu drugiego etapu procedury naboru.

2.      W drugim etapie naboru przewidziany jest pisemny test wiedzy i/lub rozmowa kwalifikacyjna w zależności od ilości zgłoszonych kandydatów.

3.      Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice/) oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Gębicach.

 

9.      Termin i zwrot dokumentów

Dokumenty osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu bądź nie zostały wybrane, są odbierane osobiście przez kandydatów lub będą im odesłane za pośrednictwem poczty za potwierdzeniem odbioru.

 

*osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, przedłoży  pracodawcy aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gębicach

Magdalena Modrak-Czerniewska

 

Gębice, dnia 25 listopada 2025 r.

                                                                 

Dane osobowe kandydatów:

1)      będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6      ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

2)      nie będą udostępniane innym odbiorcom.

                                             

 


strzałka do góry