ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej w Czachowie


BIP > Zamówienia publiczne



Ogłoszenie o postępowaniu DR.26.3.2023

Dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2024 do 31 grudnia 2024 roku.



Informacja na temat postępowania na : Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w

Informacja na temat postępowania DR.26.1.2023 na : Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
 

Załącznik: załącznik (Informacja o postepowaniu (1).docx)
Załącznik: załącznik (Informacja o postepowaniu (1).docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze ofert w postępowaniu na dostawę żywności na 2023 rok

Dotyczy postępowania DR.26.4.2022 na udzielenie zamówienia na  dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu na dostawę oleju opałowego dla DPS Czachów na rok 2023

Dotyczy postępowania DR.26.5.2022 na udzielenie zamówienia na  dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.

Załącznik: załącznik (Informacja o wyborze oferty (1).pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy postępowania DR.26.4.2022 na udzielenie zamówienia na  dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.


Załącznik: załącznik (informacja z otwarcia ofert.pdf)
Załącznik: załącznik (informacja z otwarcia ofert.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Kwota na sfinansowanie zamówienia na dostawę żywności w roku 2023.

Dotyczy postępowania DR.26.4.2022 w sprawie udzielenie zamówienia na dostawę żywności w roku 2023.

Załącznik: załącznik (informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o postępowaniu DR.26.5.2022

" Postępowanie na udzielenie zamówienia na  dostawę oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku"

Załącznik: załącznik (Ogłoszenie o zamówieniu512.pdf)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofety.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o postępowaniu DR.26.4.2022

 Postępowanie na udzielenie zamówienia na  dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2023 roku.

Załącznik: załącznik (Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofety.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia .doc)
Załącznik: załącznik (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 1 - mięso.xls)
Załącznik: załącznik (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 2 - warzywa i owoce.xls)
Załącznik: załącznik (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 3 - jaja.xls)
Załącznik: załącznik (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 4 mrożonki.xls)
Załącznik: załącznik (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 5 - nabiał.xls)
Załącznik: załącznik (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 6 - pieczywo.xls)
Załącznik: załącznik (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 7 - artykuły spożywcze.xls)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o unieważnieniu postepowania

Dotyczy postępowania DR.26.3.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tymporuszających się na wózkach inwalidzkich

Załącznik: załącznik (unieważnienie postępowania.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o postępowaniu DR.26.3.2022

Postępowanie na zakup i dostawę busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich

Załącznik: załącznik (ogłoszenie o zamówieniu (2).pdf)
Załącznik: załącznik (ogłoszenie o zamówieniu (2).pdf)
Załącznik: załącznik (indentyfikator postępowania MINIPORTAL.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 1 Formularz oferty.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2a oświadczenie wykonawcy - podstawy wykluczenia (1).docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2b oświadczenie wykonawcy - warunki udziału.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 3 Wzór umowy.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 6 oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 7 zobowiązanie podmiotu.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 7a oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby podstawy wykluczenia i spełnianie warunków.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 8 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy postępowania DR.26.2.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tymporuszających się na wózkach inwalidzkich

Załącznik: załącznik (Unieważnienie postępowania.rtf)
Załącznik: załącznik (Unieważnienie postępowania.rtf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy postępowania DR26.2.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich

Załącznik: załącznik (Informacja z otwarcia ofert (3).rtf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Kwota na sfinansowanie zamówienia

dotyczy postępowania DR26.2.2022 w sprawie udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Odpowiedzi do zapytań do treści SWZ dotyczy:

Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - tryb podstawowy

Załącznik: załącznik (Odpowiedzi do SWZ080822.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu i zmiana treści SWZ dotyczy postępowania

Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - tryb podstawowy

Załącznik: załącznik (ogłoszenie o zamówieniu(2).pdf)
Załącznik: załącznik (indentyfikator postępowania MINIPORTAL.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 1 Formularz oferty.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2a oświadczenie wykonawcy - podstawy wykluczenia (1).docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2b oświadczenie wykonawcy - warunki udziału.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 6 oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 7 zobowiązanie podmiotu.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 7a oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby podstawy wykluczenia i spełnianie warunków.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 8 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 3 Wzór umowy.odt)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o postępowaniu

Zakup i dostawa busa standard 9 osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich - tryb podstawowy

Załącznik: załącznik (indentyfikator postępowania MINIPORTAL.docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 1 Formularz oferty.docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 2a oświadczenie wykonawcy - podstawy wykluczenia (1).docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 2b oświadczenie wykonawcy - warunki udziału.docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 3 Wzór umowy.docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 6 oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 7 zobowiązanie podmiotu.docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 7a oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby podstawy wykluczenia i spełnianie warunków.docx)
Załącznik: załączniki (Załącznik nr 8 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx)
Załącznik: załącznik (indentyfikator postępowania MINIPORTAL.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 1 Formularz oferty.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2a oświadczenie wykonawcy - podstawy wykluczenia (1).docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 2b oświadczenie wykonawcy - warunki udziału.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 3 Wzór umowy.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 6 oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 7 zobowiązanie podmiotu.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 7a oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby podstawy wykluczenia i spełnianie warunków.docx)
Załącznik: załącznik (Załącznik nr 8 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.:" Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, pokoi, łazienke do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie

Załącznik: załącznik (Informacja o wyborze oferty.pdf)
Załącznik: załącznik (Informacja o wyborze najkorzystnejszej oferty.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy postępowania DR.26.1.2022 w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.:"Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, pokoi, łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie”.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Dotyczy postępowania DR.26.1.2022 w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.: "Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, pokoi, łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie".


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA W TRYBIE PODSTAWOWYM

Dom Pomocy Społecznej w Czachowie zaprasza do składania ofert, które dotyczą zadania pn. „ Wymiana i montaż instalacji słaboprądowej w celu przystosowania  ciągów komunikacyjnych, pokoi,  łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w DPS w Czachowie”.



Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych w postępowaniu na dostawę żywności w 2022 roku.

Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszych w postępowaniu na dostawę żywności w 2022 roku.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert na dostawę żywności na 2022 rok.

Informacja z otwarcia ofert na dostawę żywności na  2022 rok.

Załącznik: Informacja (informacja z otwarcia ofert (1).odt)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty na dostawę oleju opałowego na rok 2022

Informacja o wyborze oferty na dostawę oleju opałowego na rok 2022


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Zapytanie ofertowe na Dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022

Zapytanie ofertowe na Dostawę oleju opałowego  Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w trybie podstawowym

Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2022

Załącznik: SWZ (SWZ.docx)
Załącznik: Opis przedmiotu (Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.doc)
Załącznik: Pakiet 1 (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 1 - mięso.xls)
Załącznik: Pakiet 2 (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 2 - warzywa i owoce.xls)
Załącznik: Pakiet 3 (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 3 - jaja.xls)
Załącznik: Pakiet 4 (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 4 mrożonki.xls)
Załącznik: Pakiet 5 (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 5 - nabiał.xls)
Załącznik: Pakiet 6 (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 6 - pieczywo.xls)
Załącznik: Pakiet 7 (załącznik nr 3g do SWZ - Pakiet 7 - artykuły spożywcze.xls)
Załącznik: Oświadczenie (Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy.docx)
Załącznik: Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu na Sukcesywną dostawę żywności dla DPS Czachów na rok 2021

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu na Sukcesywną dostawę żywności dla DPS Czachów na rok 2021


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty na świadczenie usług pralniczych w roku 2021.

Informacja o wyborze oferty na świadczenie usług pralniczych w roku 2021.

Załącznik: Informacja (Informacja-usługi pralnicze.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty na dostawę oleju opałowego na rok 2021.

Informacja o wyborze oferty na dostawę oleju opałowego na rok 2021.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja dot. przetargu nieograniczonego

"Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Czachów na rok 2021 - na dostawę jaj"


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Sprostowanie do zapytania ofertowego na Dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 01 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021

Zapytanie ofertowe na Dostawę oleju opałowego  Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021

Załącznik: Załączniki (Wzór umowy na dostawę oleju opałowego.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe na Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2021 roku.

Załącznik: Załączniki (Zapytanie cenowe na usługę pralniczą.pdf)
Załącznik: Załączniki (Formularz cenowy na usługę pralniczą.pdf)
Załącznik: Załączniki (Zapytanie cenowe na usługę pralniczą.pdf)
Załącznik: Załączniki (Formularz cenowy na usługę pralniczą.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe na Dostawę oleju opałowego  Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021

Załącznik: Załączniki (zapytanie cenowe na olej opałowy.pdf)
Załącznik: Załączniki (formularz oferowy na dostawę oleju opałowego.pdf)
Załącznik: Załączniki (zapytanie cenowe na olej opałowy.pdf)
Załącznik: Załączniki (formularz oferowy na dostawę oleju opałowego.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych - Sukcesywna dostawa żywności dla DPS Czachów na rok 2021 - część 7

Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych - Sukcesywna dostawa żywności dla DPS Czachów na rok 2021 - część 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej wCzachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Sprostowanie do informacji z otwarcia ofert z dnia 16.11.2020 na Sukcesywną dostawę żywności dla DPS Czachów na rok 2021.

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W CZACHOWIE NA ROK 2021

Załącznik: SIWZ (SIWZ.pdf)
Załącznik: Umowa (Załącznik nr 7.pdf)
Załącznik: SIWZ (SIWZ.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja dla Wykonawców nr 3

 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja dla Wykonawców nr 2

 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".



Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja dla Wykonawcy Nr 1

 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".



Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"

Załącznik: SIWZ (SIWZ.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej wCzachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"

Załącznik: informacja (Informacja o wyborze oferty.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja dla Wykonawców nr 1

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowiew ramach projektu "Bezpieczna przyszłość".


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"

 

Załącznik: SIWZ (SIWZpdf.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o wynikach przetargu nieograniczonego

Ogłoszenie o wynikach przetargu nieograniczonego


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja

Informacja z otwarcia ofert na Dostawę artykułów żywnościowych dla DPS Czachów na rok 2020


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze wykonawcy na Dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej od 01 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020

Informacja o wyborze wykonawcy na Dostawę  oleju opałowego  Domu Pomocy Społecznej od 01 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym "Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Czachów na rok 2020"

Ogłoszenie o przetargu  nieograniczonym "Dostawa artykułów żywnościowych  dla  DPS Czachów na rok 2020"


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze wykonawcy na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie na rok 2020

Informacja o wyborze wykonawcy na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie na rok 2020


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja dotycząca Zapytania cenowego na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.

 Informacja dotycząca Zapytania cenowego na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020. 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.

Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.

Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego  Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.

Załącznik: zc (ZCoferta.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie

Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.

Zapytanie cenowe na dostawę oleju opałowego  Domu Pomocy Społecznej w Czachowie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020.

Załącznik: Umowa (Wzór umowy DPSO.doc)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej "Remont pomieszczenia stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie"


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

ZAPYTANIE CENOWE nr ZO.230.3.2019 poniżej 30 tys. EURO na Remont pomieszczeń stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie.

ZAPYTANIE CENOWE nr ZO.230.3.2019 poniżej 30 tys. EURO na Remont pomieszczeń stołówki w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

ZAPYTANIE OFERTOWE

dot. zamówienia Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej w Czachowie


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarcia ofert


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawy

W związku z niewielkimi modyfikacjami SIWZ w kwestii przedmiotu zamówienia poniżej zamieszczamy SIWZ z naniesionymi korektami oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Ponadto Zamawiający informuję o zmianie terminu składania ofert z dnia 13.12.2018 na dzień 14.12.2018 godz. 10.00

 

Załącznik: SIWZ (SIWZ1112czesci_na_2019.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu

 Dyrektor DPS w Czachowie informuje, że pytania do SIWZ oraz do ogłoszenia o zamówieniu należy kierować na adres mailowy:

biuro@dps-czachow.pl  lub dps_czachow@poczta.onet.pl

 

Załącznik: SIWZ (specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_na_czesci_na_2019.pdf)
Załącznik: SIWZ (specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_na_czesci_na_2019.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu

Załącznik: Część I (CZIswieze warzywa i owoce.doc)
Załącznik: Część V (CZVArtmięsne i wędliniarskie.doc)
Załącznik: Część I (CZIswieze warzywa i owoce.doc)
Załącznik: Część V (CZVArtmięsne i wędliniarskie.doc)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

ZAPYTANIE OFERTOWE na ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie

Czachów , 10.12.2015 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE na ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH

dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie

I.            ZAMAWIAJĄCY:

Powiatem Opatowskim, Dom Pomocy Społecznej Czachów 54, 27-530 Ożarów, o numerze identyfikacyjnym NIP 863-124-96-35, REGON 291130694 działającym na podstawie Decyzji znak PS.II.9013/1-9/06 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 25.10.2006r. i wpisany do Rejestru domów pomocy społecznej pod numerem 7/2006 reprezentowanym przez upoważnionego na podstawie Uchwały nr  4.13.2014  Zarządu Powiatu w Opatowie z dnia 30.12.2014 r.

Dyrektora - mgr inż. Lucjannę Szczęsna

zwanym dalej Zamawiającym,

 

II.          Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego przy wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty 30.000,00 euro (netto) i jest wyłączone ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych;

III.        Przedmiot zamówienia:

1.   ZAKRES USŁUGI:

a)  dezynfekcja, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, składanie i segregowanie bielizny, pakowanie czystej bielizny w worki foliowe .

b)  odbiór bielizny brudnej i transport czystej bielizny odbywać się będzie na koszt i środkami transportu WYKONAWCY.

c)  odbiór i dostarczenie bielizny do ZAMAWIAJĄCEGO

d)  prowadzenie ewidencji przekazywanej do prania bielizny i ubrań

2.  ASORTYMENT

a)    bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła),

b)    ubrania męskie białe i kolorowe,

c)     piżamy,

d)    ręczniki,

e)     ścierki kuchenne,

f)     firany, zasłony,

g)    koce,

h)    pokrowce na materace, materace gąbkowe,

i)      obrusy,

j)    worki na bieliznę,

k)  ścierki,

l) kołdry, poduszki

ł) odzież ochronna personelu

 

3.           WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

a)  Odbiór bielizny do prania odbywa się w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO dwa razy w  tygodniu we wtorek i piątek w godz. 9.30-11.30.

b)  W uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY dopuszcza odbiór bielizny do prania raz w tygodniu w godz. 9.30-11.30.

c)     Przedmiotem zamówień jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie
z zastosowaniem dopuszczalnych atestem PZH środków piorących
i dezynfekcyjnych..

d)    Pranie brudnej bielizny musi odbywać się wg procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny, zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym.

e)    WYKONAWCA będzie zobowiązany do stosowania środków piorących
i dezynfekcyjnych ,gwarantujących właściwą jakość prania, nie powodujących przyspieszonego zużycia bielizny i odzieży oraz posiadających odpowiednie i aktualne atesty i certyfikaty. WYKONAWCA na żądanie przedstawi ZAMAWIAJĄCEMU wykaz środków piorących i dezynfekujących, które będzie stosował przy realizacji zamówienia. WYKONAWCA będzie zobowiązany do powiadamiania ZAMAWIAJĄCEGO o każdorazowej zmianie środka piorącego
i dezynfekującego.

f)     Bielizna i odzież pochodząca od ZAMAWIAJĄCEGO nie może być mieszana
z bielizną i odzieżą pochodzącą z innych placówek.

g)    Bielizna czysta przywieziona z pralni nie może być wilgotna.

h)    Transport bielizny i odzieży powinien odbywać się z zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych, zgodnych z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

 

4. ROZLICZENIE

1)   Jednostkę rozliczeniową stanowi 1 kg brudnego prania w miesiącu,

2)   Szacowana ilość prania w okresie 1 miesiąca -622 kg

3)   Zapłata wynagrodzenia następować będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez WYKONAWCĘ ostatniego dnia miesiąca każdego miesiąca kalendarzowego w terminie 30 dni od dnia doręczenia,

4)   Do faktury WYKONAWCA załącza specyfikację określającą datę odbioru, wagę bielizny oddanej do ZAMAWIAJĄCEGO.

V.     TERMIN

Okres wykonywania usługi - 12 miesięcy od 01.01.2016 do  31.12.2016 r.

V.   KRYTERIA OCENY OFERT

Cena 100%

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:

1.           Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i powinna być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji WYKONAWCY.

2.    Oprócz wypełnionego formularza oferty, należy złożyć parafowany egzemplarz projektu umowy.

3.    Oferta powinna być przesłana:

        za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dps-czachow.pl

         faksem na nr 15 8611 501

        dnia:  2015-12-15 do godziny 9.00

4.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5.   WYKONAWCA może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

6.    Każdy WYKONAWCA może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

7.    Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.     Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ.

9.   Wszelkie miejsca w ofercie, w których WYKONAWCA naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji WYKONAWCY.

10.WYKONAWCY będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

11.WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnik jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich WYKONAWCÓW, którzy udzielili mu pełnomocnictwa, a realizacja umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z nim.

VIII. Pozostałe postanowienia:

1.   Wszystkie dokumenty dotyczące niniejszego postępowania są udostępnione na stronie internetowej ZAMAWIAJĄCEGO: www.abip.pl w zakładce Zamówienia publiczne

2.    ZAMAWIAJĄCY udostępni do wglądu jawną część dokumentacji na pisemny wniosek zainteresowanego.

3.    ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.    Dodatkowych informacji udziela osoba upoważniona do kontaktu:

Kosiak Justyna – Kierownik Zespołu

Tel.: 15 8611 501

 

IX. Załączniki:

Nr 1) Formularz oferty - do wypełnienia i załączenia do oferty.

Nr 2) Projekt umowy.

 


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

ZAPYTANIE OFERTOWE na ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie

Zmieniamy pkt III  Zapytania ofertowego na Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czachowie

ppkt 3

a) o brzmieniu  Odbiór bielizny do prania odbywa się w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek w godz. 9.30.-11.30 na

    Odbiór bielizny do prania odbywa się w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO  raz w tygodniu w czwartek  w godz. 9.30.-11.30;

b) o brzmieniu W uzasasdnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY dopuszcza odbiór bielizny do prania raz w tygoniu w godz. 9.30.-11.30  na

 W uzasasdnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY dopuszcza odbiór bielizny do prania w innym dniu tygodnia w godz. 9.30.-11.30

OFERTY NALEŻY PRZESŁAĆ ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ NA ADRES : biuro@dps-czachow.pl bądż faksem na nr 15 8611 501

DO DNIA 17.12.2015 DO GODZ. 9.00 .


strzałka do góry