ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych


BIP > REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA



Rejestry, ewidencje, archiwa

 W Centrum Administracyjnym Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych prowadzone są następujące rejestry:

-  Rejestr Zarządzeń Dyrektora, Pism Okólnych, Poleceń służbowych,

-  Rejestr Uchwał Rady Miasta Ruda Śląska oraz Zarządzeń Prezydenta Miasta Ruda Śląska 
w zakresie dotyczącym Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 oraz Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej

-  Rejestr Pełnomocnictw i Upoważnień,

-  Rejestr skarg i wniosków,

-  Rejestr umów,

-  Rejestr protokołów pokontrolnych,

-  Rejestr Decyzji dotyczących odpłatności za pobyt dziecka w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej,

-  Rejestr Skierowań dzieci do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej,

Rejestr postanowień Sądu w sprawach dotyczących umieszczania dzieci w placówce, zwalniania dzieci z placówki oraz urlopowań dzieci,

-  Rejestry pism wychodzących i przychodzących

 

ARCHIWUM

   W archiwum przechowywana będzie dokumentacja wynikająca z działalności Centrum Administracyjnego Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 2, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 3, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 4, Placówki Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 5  zgodnie z klasyfikacją Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.

 

Informację udostępnił: Dyrektor - Janina Szwedka

Informację wytworzył: Aleksandra Glid - Sekretarka

Informację zamieścił na stronie BIP - Aleksandra Glid - Sekretarka

Data wytworzenia informacji: 29.10.2018 r.

Data publikacji w BIP: 29.10.2018 r.


strzałka do góry