ABIP.pl logo

prowadzony przez:
Dom Pomocy Społecznej im. Ks. Kardynała Józefa Glempa


BIP > Zamówienia publiczne



Protokół postępowania nr DA.26.3.2024 pn. "Wymiana i modernizacja głównego kolektora sanitarnego w budynku głównym DPS Bramki".

W zalaczeniu skan protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartosć nie przekracza w złotych równowartości 1300 000 zł netto.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Protokół z postępowania nr DA.26.2.2024 pn. "Dostawa srodków czyszczących i polerujących do DPS Bramki dl 31.07.2024r."

W załączeniu skan protokołu postępowania na dostawę środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki do 31.07.2024r.

Załącznik: Protokół (Protokół wyboru oferty.docx)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Postępowanie nr D.26.3.2024 pn. "Wymiana i modernizacja głównego kolektora sanitarnego w budynku głównym DPS Bramki"

Dom Pomocy Społecznej im. Księdza Kardynała Józefa Glempa w Brmakach prowadzi postępowanie na wymianę i modernizację głównego kolektora sanitarnego w budynku głównym DPS Bramki.


W załączeniu zaproszenie z opisem zadania i 3 załącznikami (formularz ofertowy, projekt umowy i przedmiar robót).


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Postępowanie nr DA.26.2.2024

"Dostawa środków czystościowych do DPS Bramki do 31.07.2024r".

Załącznik: Projekt umowy (Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc)
Załącznik: Projekt umowy (Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert nr ref. DA.26.6.2023

W załączeniu informacja


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Postępowanie nr DA.26.6.2023 pn.

„Dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców oraz artykułów spożywczych i jaj) dla DPS Bramki w roku 2024”.


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dortyczy postępowania: "Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki do 31.12.2023r. nr DA.26.5.2023".


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Odpowiedź do zapytania w sprawie zmiany (ilości i gramatury) produktów

Dotyczy postępowania nr DA.26.5.2023 pn. "Dostawa środków czyszczących i polerujących do Domu Pomocy Społecznej w Bramkach do dnia 31.12.2023r.".


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Postępowanie DA.26.4.2023 pn: Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki do 31.12.2023r.

Zaproszenie do skłądania ofert w postępowaniu nr DA.26.5.2023 wraz z załącnzikami.

Załącznik: Asortyment (Załącznik nr 1 - asortyment.xlsx)
Załącznik: Projekt umowy (Załącznik nr 3 - Projekt umowy.doc)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Postępowanie nr DA.26.4.2023


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert nr ref. DA.26.4.2023

Dostawa artykułów żywnościowych - nabiału dla DPS Bramki w II połowie 2023 roku.

Załącznik: Informacja (Informacja z otwarcia ofert.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Wyjaśnienie treści SWZ nr 1

W załączeniu odpowiedź do złożonego wniosku.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf


Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu DA.26.1.2023

Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki do 31.07.2023r.

W załączeniu protokół wyboruoferty w przedmiotowym postępowaniu.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Dotyczy postępowania DA.26.1.2023 pn: Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki do 31.07.2023r.

Do Zamawiającego wpłynęło zapytanie w sprawie produktu z pozycji 27 załącznika nr 1 do postępowania nr DA.26.1.2023 

"Ręcznik papierowy do rąk ZZ, biały, 2-warstwowy, wykonany z celulozy z recyklingu, o gramaturze 2x17g/m2. Wymiary listka 21x24 cm, 200 listków w blindzie, 3000 listków w opakowaniu handy pack, produkt musi posiadać certyfikaty Ecolabel i Blue Angel typu BulkySoft Comfort DE-INKED Ekologiczny 84571"

Pytanie:

Czy Zamawiający dopuscza poniższy produkt:

"Ręcznik papierowy do rąk ZZ, biały, 2-warstwowy, wykonany z celulozy z recyklingu, o gramaturze 2x17g/m2. Wymiary listka 21x24 cm, 200 listków w blindzie, 3000 listków w opakowaniu handy pack"

 Odpowiedź:

Zamawiajacy dopuszcza powyższy produkt - bez certyfikatu Ecolabel i Blue Angel typu BulkySoft Comfort DE-INKED Ekologiczny 84571

 

INFORMACJA

Jednocześnie informujemy, że pojemności opakowań mogą odbiegać wielkością od dostępnych na rynku, dlatego Wykonawcy zobowiązani są o dokonanie odpowiednich przeliczeń i wycenę wielkości opakowań podanych przez Zamawiającego.


Postępowanie nr DA.26.1.2023 pn: Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki do 31.07.2023r.

Zaproszenie do skłądania ofert w postępowaniu nr DA.26.1.2023 wraz z załącnzikami.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr DA.26.11.2022

Dostawa artykułów żywnosciowych (nabiał) dla DPS Bramki  w I połowie 2023 roku


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf


Unieważnienie części nr 2 w postępowaniu nr DA.26.10.2022

W załączeniu uniewaznienie cześci nr 2 tj. na dostawę nabiału.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr DA.26.10.2022

W zalączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w posępowaniu nr DA.26.10.2022


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr DA.26.6.2022

Dostawa artykułów żywnościowych (nabiału) do DPS Bramki w II połowie 2022 roku


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf


Postępowanie nr DA.26.5.2022

Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. Dostawa i wymiana 8 kpl. drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych dymoszczelnych dwuskrzydłowych w budynku głównym.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Potępowanie nr DA.26.5.2022

Dostawa i wymiana 8 kpl. drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych dymoszczelnych dwuskrzydłowych w budynku głównym


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr DA.26.4.2022

Budowa nowej studni zbiornika osadnikowego z zestawem zatapialnych pomp z wirnikiem śrubowo-odśrodkowym


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Postępowanie nr:DA.26.4.2022

Budowa nowej studni zbiornika osdnikowego z zestawem zatapialnych pomp z wirnikiem śrubowo-odśrodkowym


Protokół wyboru oferty w postępowaniu nr DA.26.3.2022 pn. "Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS w Bramkach w roku 2022".

W załaczeniu protokół wyboru oferty


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Korekta (zmiana Załącznika nr 1) do postępowania nr DA.26.3.2022 pn. "Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS w Bramakch w roku 2022".

W zwiazku z załączeniem nieprawidłowego załacznika nr 1 (Opis produktów) w przedmiotowym postępowaniu zamieszczamy prawidłowy załącznik nr 1, który otrzymuje brzmienie Załącznik nr 1 poprawiony.

Pozostałe informację bez zmian.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Postępowanie nr DA.26.3.2022 pn. "Dostawa środków czyszczących i polerujących do DPS w Bramkach w roku 2022".

Zaproszenie do skłądania ofert w postępowaniu nr DA.26.3.2022 wraz z załącnzikami.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr DA.26.20.2021

Dostawa artykułów żywnościowych do DPS Bramki w I połowie 2022 roku.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

informacja z otwarcia ofert nr referencyjny DA.26.20.2021

Dostawa produktów żywnościowych (nabiału) do DPS Bramki wI połowie 2022 roku


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotycząca czesci nr 1,3-7 w postępowaniu nr referencyjny DA.26.18.2021

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotycząca czesci nr 1,3-7 w postępowaniu nr referencyjny DA.26.18.2021


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 2 (dostawa nabiału)nr referencuyjny DA.26.18.2021

Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 2 (dostawa nabiału)nr referencuyjny DA.26.18.2021


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otwarcia ofert nr referencyjny DA.26.18.2021

Dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, ryb, warzyw i owoców oraz artykułów spożywczych) dla DPS Bramki w roku 2022.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o zamówieniu DA.26.18.2021

Dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, ryb, warzyw i owoców oraz artykułów spożywczych) dla DPS Bramki w roku 2022.


Ogłoszenie o zamówieniu DA.26.18.2021

Dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, ryb, warzyw i owoców oraz artykułów spożywczych) dla DPS Bramki w roku 2022.


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Postępowanie nr DA.6.16.2021 pn. przebudowa i rozbudowa parkingu na terenie Domu Pomocy Społecnzej w Bramkach


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o zamówieniu DA.26.16.2021

Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane pn.: Przebudowa i rozbudowa parkingu na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bramkach" nr sprawy DA.26.16.2021


Informacja o unieważnieniu postępowania nr DA.26.13.2021

Przebudowa i rozbudowa parkingu na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bramkach


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu DA.26.12.2021

Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu istniejącego budynku "Centrum Terapii Zajęciowej" na terenie Domu Pomocy Społecnzej w Bramkach

Załącznik: Informacja ((W) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz odrzucenie ofert DA.26.12.2021.doc)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Postępowanie nr: DA.26.13.2021

Przebudowa i rozbudowa parkingu na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bramkach

 


Postępowanie nr DA.26.12.2021

DA.26.12.2021 Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu istniejącego budynku "Centrum Terapii Zajęciowej" na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bramkach.


Protokół wyboru oferty w postępowaniu nr DA.26.8.2021 pn. „Poszerzenie otworów drzwiowych z wymianą 19-stu ościeżnic wraz ze skrzydłami drzwiowy

Protokół wyboru oferty w załączniku.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Poszerzenie otworów drzwiowych z jednoczesną wymianą 19-stu ościeżnic i skrzydeł drzwiowych.

Dom Pomocy Społecznej w Bramkach zaprasza do składania ofert w prowadzonym postępowaniu nr DA.26.8.2021 pn. Poszerzenie otworów drzwiowych z wymianą 19-stu ościeżnic wraz ze skrzydłami drzwiowymi w budynku mieszkalnym”.

 

Pełna informacja w załączeniu.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Protokół wyboru oferty w postępowaniu nr DA.26.5.2021 pn. „Wymiana rynien zbierających i rur spustowych oraz naprawa gzymsów na elewacji”.

Protokół wyboru oferty w załączniku.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Wymiana rynien zbierających i rur spustowych oraz naprawa ubytków gzymsów na elewacji.

Dom Pomocy Społecznej w Bramkach zaprasza do składania ofert w prowadzonym postępowaniu nr DA.26.5.2021, pn.: „Wymiana rynien zbierających i rur spustowych oraz naprawa ubytków gzymsów na elewacji”.

 

Pełna informacja wraz zakresem prac w załączeniu.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Wymiana rynien zbierających i rur spustowych oraz naprawa ubytków gzymsów na elewacji.

Dom Pomocy Społecznej w Bramkach zaprasza do składania ofert w prowadzonym postępowaniu nr DA.26.5.2021, pn.: „Wymiana rynien zbierających i rur spustowych oraz naprawa ubytków gzymsów na elewacji”.

 

Pełna informacja wraz zakresem prac w załączeniu.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Protokół wyboru oferty w postępowaniu nr DA.26.1.2021

Dom Pomocy Społecznej w Bramkach ul. Północna 18, 05-870 Błonie w związku z prowadzonym postępowaniem nr DA.26.1.2021 na dostawę środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki w roku 2021,  informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty, które w terminie wpłynęły do Zamawiającego.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Wyjaśnienie do postępowania DA.26.1.2021 pn. „Dostawa środków czystościowych do DPS Bramki w Roku 2021

W prowadzonym postępowaniu nr DA.26.1.2021 pn. „Dostawa środków czystościowych do DPS Bramki w Roku 2021, wpłynęło zapytanie dotyczące wyjaśnienia wielkości opakowań.

W załączeniu załącznik z poprawionymi wielkościami opakowań.

Jeśli wykonawca zaproponuje inną wielkość opakowań, wówczas jest zobowiązany do przeliczenia na wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego

UWAGA!!!

Zamawiający nie dopuszcza innego asortymentu niż podany w załączniku nr 1.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Zaproszenie do składania ofert DA.26.1.2021 pn. „Dostawa środków czystościowych do DPS Bramki w Roku 2021"

Zaproszenie do składania ofert DA.26.1.2021 pn. „Dostawa środków czystościowych do DPS Bramki w Roku 2021"


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art.92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843) Dom Pomocy Społecznej im. Ks. Kardynała Józefa Glempa w Bramkach informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na

 

"Dostawę artykułów żywnościowych dla  Domu Pomocy Społecznej w Bramkach

na 2021 rok.”

Załącznik: ZAŁĄCZNIK 1 (Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Informacja z otarcia ofert w postępowaniu nr DA.26.15.2020 pn "Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Bramki na rok 2021"

W załączniku informacja na podstawie art. 86 ust. 5 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1429).


 

 Przypominamy!!!

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

W związku z prowadzonym postępowaniem nr DA.26.15.2020 na dostawę artykułów żywnościowych w części 6 – Dostawa ryb, do Zamawiającego wpłynęło za

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wyjaśnia:

 

Poz. 1. Panga biała filet mrożony b/sk – shater pack.

Poz. 2. Mintaj filet mrożony b/sk – shater pack

Poz. 3. Okoń nilowy mrożony b/sk – shater pack

Poz. 5. Ryba wędzona – wędzona makrela tusza rozmiar 300-500

Poz. 6. Śledź płaty – ala matias wiaderko 4kg


Ogłoszenie o zamówieniu pt.:

Więcej informacji w załącznikach

Załącznik: załącznik 1 (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na cześci na 2021-2.pdf)
Załącznik: załącznik 1 (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na cześci na 2021-2 (1).pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Protokół wyboru oferty z postępowaniu nr ZP/DPS/2/2020

Dom Pomocy Społecznej w Bramkach ul. Północna 18, 05-870 Błonie w związku z prowadzonym postępowaniem nr ZP/DPS/2/2020 na dostawę środków czystościowych do DPS Bramki w roku 2020  informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty, które w terminie wpłynęły do Zamawiającego.


Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

Zapytanie do oferty

W związku z prowadzonym przez Dom Pomocy Społecznej w Bramkach postępowaniem nr ZP/DPS/2/2020 na dostawę środków czyszczących i polerujących do DPS Bramki w roku 2020, wpłynęło w dniu dzisiejszym zapytanie:

 

Czy podana ilość: 600 w pozycji 26, czyli ręcznik na roli dotyczy sztuki rolki czy opakowania?

Zamawiający wyjaśnia:

 

- w pozycji nr 26 tj. ręcznik papierowy 60m celuloza 2w pakowany po 12 szt. w zgrzewce - jako cena jednostkowa brutto proszę podać cenę brutto 1 rolki, natomiast wartość ogólna brutto to 600 x cena jednostkowa brutto

 

Jednocześnie informujemy:

Jeśli Wykonawcy już przygotowali swoje oferty i wysłali ale chcieliby dokonać zmian, mogą takowych dokonać do dnia 14.02.2020r. do godziny 10:00 – nawet w formie elektronicznej tj. przesłać wyjaśnienie lub poprawioną ofertę na podany w zaproszeniu adres email.

 


Zaproszenie do składania ofert ZP/DPS/2/2020 pn. „Dostawa środków czystościowych do DPS Bramki w Roku 2020r

Zaproszenie do składania ofert ZP/DPS/2/2020 pn. „Dostawa środków czystościowych do DPS Bramki w Roku 2020r

Załącznik: zał1 (Załącznik nr 1 poprawiona.pdf)
Załącznik: zał2 (Załącznik 2.pdf)
Załącznik: zał3 (Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf)
Załącznik: zał4 (Załącznik nr 4.pdf)
Załącznik: zał5 (Zaproszenie.pdf)

Pobierz aplikację do wyświetlania załączników: Pobierz aplikację Acrobat Reader - dokumenty pdf

strzałka do góry